Leg me eerst maar eens uit waar jij heen gaat.
'Gaat je niks aan' zei Eline zo rustig mogelijk.
'Ik weet je toch wel te vinden..' zei de man op een eng toontje, en hij liep weg.
Eline bedacht zich dat ze maar beter even wat kon gaan drinken in de kantine, en als ze dan terug kwam was de man vast al weg en stond hij haar in ieder geval niet op te wachten ofzo.
Nadat Eline een half uurtje in de kantine had gezeten liep ze weer naar haar fiets toe. Ze deed hem van het slot en fietste naar huis. Dit keer niet door het bos, ze vond het doodeng. Dan maar een half uur langer fietsen, maar door het bos ging ze voorlopig niet, straks zat die man daar.
[volgende dag]
: 'Eline, wakker worden' schreeuwe de moeder van Eline naar boven. Huh dacht Eline, t is toch weekend.. Boos stampde Eline de trap af. Toen ze beneden kwam was ze plotseling blij, ze zag slingers, en cadeau'tjes.. OHJA, ze was jarig .
Ze kreeg een nieuwe rijbroek, een nieuwe zweep, een cadobon van de DA, en nog een paar andere cadeautjes. Ze vierde haar verjaardag pas morgen, dus ze ging zich snel aankleden en fietse snel naar de manege.
Daar aangekomen was de stal van de hengst versierd met slingers en ballonen. 'HUH' dacht Eline, wie heeft dit nou gedaan. Maar daar kwam ze al snel achter, en hing een brief aan de deur met het volgende bericht.
Lieve Eline
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je cadeau heb ik hier niet bijgehangen omdat ik bang was dat het gestolen werd. Kom om 1 uur bij het schoolplein, dan krijg je je cadeau.
Liefs, Johan
eline was dolblij, ze had nu een soort van date met Johan.
Om 1 uur stond Eline op het schoolplein, na 5 minuten wachten kwam Johan aangescheurd op z'n fiets. 'Sorry, sorry, ik moest nog even wat halen' , en Johan haalde een envelop achter zijn rug vandaan. Hij gaf het aan Eline en feliciteerde haar, toen ze de envelop open maakte was ze heel erg verbaasd, er zat een prachtige ketting in. Maar toen ze beter keek zat er nog wat in....
het was een briefje,er stond op:
lieve eline,gefeliciteerd met je verjaardag, als je ergens mee zit mag je alles aan me vertellen.. dikke kus, johan eline wist niet hoe ze moest reageren, ze was nog verliefder dan eerst!! ze zei verlegen 'dankjewel' en verzon gauw dat er visite thuis was, dus ze moest naar huis.. maar voor ze weg was gaf johan eline nog een kus, eline voelde zich rood worden, dus zei 'doeii' en ze was al weg voor dat johan nog wat terug kon zeggen..toen ze weer naar huis fietste kwam ze iemand tegen.. het was:
De man die haar had gevraagd waar ze heen ging vanaf de manege... haar moeder had hem kennelijk nog niet opgemerkt want Eline zag dat de man net wilde aanbellen... HA! riep hij, jou moet ik hebben! Waarom heb je mijn paard verwondt?''
Ik snap u niet meneer'' stamelde eline. Je hebt Black Storm geslagen met een halstertouw en nu zit er een diepe snee in zijn wang! Vervolgens heb je mijn andere paard uit mijn stal gestolen''!
Eline werd bang, ze probeerde haar angst te verbergen maar woede werd haar de baas!''Luister, meneertje wie je dan ook mag zijn, ik ga niks tegen u zeggen! Mijn vader stond vandaag voor mijn neus na een jaar niet geien te hebben en nu wordt ik beschuldigt van het stelen en tevens verwonden van een paard! Ik wil u niet meer zien of mijn moeder belt de politie!'' De man greep haar bij haar arm en sleurde haar mee de hoek om... hij had een wit doekje in zijn hand, eline's arm begon pijn te doen van zijn machtige greep, hij bracht het doekje naar haar mond en Eline voelde zich slaperig waarna ze verdufte in een wankele slaap...
Toen ze later wakker werd lag ze in een auto, dat hoorde ze aan het geluid, en voelde ze aan het gehobbeld. Buiten was het al donker, pikdonker.. Wat zullen mn ouders wel niet denken dacht Eline.. Nadat ze zo nog een uurtje door hadden gereden stopte de auto. De deur vloog open en de man kwam Eline halen, hij zei 'zo, ik zal je eens leren' .
Eline werd in een kamer gestopt, en daar stond een bed, ze ging maar slapen, iets beters kon ze toch niet verzinnen.
De volgende morgen werd ze wakker gemaakt door iemand in paardrijdkleding...HUH dacht Eline.. De mevrouw zei dat Eline mee moest komen. Ze werd naar een ander kamertje gebracht en daar zat dé man... Hij keek haar boos aan.. 'Je bent hier op mijn bedrijf, je zult elke dag goed moeten werken als stalknecht, als je dit een maandlang goed doet laat ik je vrij... werk je niet goed mee.. dan moet je blijven.. en dan staat je nog meer te wachten, maar dat merk je vanzelf..' zei hij..
''Ja maar mijn ouders dan''?
''als je je aderes geeft sturen we ze een brief''
Eline voelde de tranen opkomen,hoe kon zij hier nou in verzeild raken?
''Loop maar mee je mag de stallen uitmestesten''
Oke meneer......
ze voelde zich vreselijk maar wist dat dit een ontvoering was, de betreffende man was strafbaar en haar ouders zouden de politie wel bellen, hier komt hij nooit meer mee weg...
Eline herrinnerde zich het mobieltje van haar zus die ze in haar zak had gestoken, ze stak 1 vinger in haar broekzakje, griste het telefoontje eruit en stak het tussen haar buik en de elastieken band van haar broek in, zo kon hij onmogelijk zien dat ze hem bij zich had en kon ze zometeen bellen naar haar moeder...
Ze werd meegenomen naar stallen.. daar moest ze wel 20 paardenstallen uitmesten.. en de man's andere hulp keek goed, of ze niks oversloeg.. toen ze eenmaal na +- 3 uur klaar was .. mocht ze weer naar haar kamer .. en snel gritste ze haar telefoon bij haar buik vandaan.. ze toetste het nummer in..en toen ging de deur open..
De mevrouw die al eerder was geweest kwam binnen. Ze zag nog net dat Eline haar telefoon wegstopte. 'Euh meisje, ik zal het voor deze keer niet zeggen maar als Alfred erachter komt ben je de l*l' zei de mevrouw. Die ontvoerder heette dus Alfred... hmmm die naam kwam haar bekend voor..
De vrouw ging weer weg en snel probeerde ze naar huis te bellen maar ze namen niet op

Ze moest een verstop plek vinden voor haar mobiel, maar eerst typte ze snel in een msn; Alfred.. en sloeg dat bericht op .. in dit bericht zal ze altijd alle informatie die ze te weten krijgt opslaan dat was handig dacht ze. net toen ze een verstopplek had gevonden.. ( een gat in haar matras ) stopte ze snel de mobiel erin..en dat was maar goed ook..want de deur vloog open.. én nú ga je de paarden in de bak gooien.. en je rijdt de wilde hengst!! schreeude alfred.. en nú opschieten..! Eline rende naar buiten.. daar stond een jongen, het was een andere dan vanochtend.. nouja.. hij zag er niet verkeerd uit
hij was vast de opletter..
Hoi, zei de jongen
HeeJ!!!! zei eline
ppff jij bent vrolijk voor een ontvoerder van Alfred apelgrit!
Tja..dat was eigenlijk wel waar dacht eline!? ze moest zich maar wat verveelder gedragen..en ik moet die apelgrit onthouden!
ze liepen samen naar de stallen..
eerst die zij de jongen ..
eline stapte de box in.. voordat ze het wist werd ze al in een hoek geduwt door een jonge hengs..
De jongen begon te lachen
angstig pakte Eline.. de staart vast..
daar houden jongen paarden niet van..
toen ze de staart had draaide ze zich handig om de hengst heen met een zwiep.. en de hengst kon niks doordat zij ze staart vast had.. Heej mooie hengst..zo gaat dat niet hé! en ze deed het halster om..
de hengst keek haar aan, ze vond dat hij een vurige maar vertrouwelijke blik had, zijn blik werd hevig boos en de jonge hengst beet hard in haar hand... Eline schreeuwde AAAAAAAAUUUUWWWW..
De jongen schrok en rende snel naar eline toe, hij keek naar haar hand en zei, kom maar even mee, ik heb wel een verbandje. Hij deed het halstertouw even van het halster af, en draaide zich om..
Toen hij zich had omgedraaid, stond Eline dicht tegen hem aan, ze was gestruikeld en vond haar evenwicht tegen zijn lichaam, Ze voelde zijn zachte adem tegen haar gezicht.. Eline bracht haar hoofd naar zijn gezicht... Ze sloot haar ogen, en merkte zijn mooie zachte lippen op de hare. Hij zoende haar hevig terug.
''WAT DOE JE DAAR NICK?'' Daar stond Meneer Alfred, het stel schrok hevig en ze draaiden zich met een ruk om, de jongen (wiens naar overduidelijk Nick was) bloosde, en zei: ''niks pap, je hoeft niet zo te staren hoor!''
Eline moest licht lachen van binnen... ze had zojuist met de zoon van meneer Alfred gezoend, en ze vond het Geweldig!
Meneer Alfred droop af, en Eline verontschuldigde zich, ''sorry.. het was niet mijn....'' Voordat ze haar zin af kon maken trok Nick haar tegen zich aan, hij zei: ''sssssst..'' en legde zijn vinger op haar mond, hij keek haar recht aan met zijn chocoladebruine ogen. Eline haar knieen knikten. Hij haalde zijn vinger weg, liep naar het EHBO kastje, en haalde er een lichtCréme kleurig verband uit.
Hij liep naar haar toe, verbond haar hand, en fluisterde in haar oor, ''vanavond 10 uur, bij deze stal''. voordat eline iets kon zeggen, gaf hij haar een kus, en liep weg...Nu zou het leuk zijn als er iets in de sfeer wordt bedacht als:
ze kan Johan niet vergeten maar is verliefd geworden op Nick
ze belt haar moeder maar die neemt niet op..
ze zoekt een andere knecht om haar te helpen de hengst op te zadelen,
de rit gaat goed en de hengst was flink braaf na een boksessie.
's avonds gebeurt er iets wat ze nooit had verwacht(iets positiefs met Nick) je mag daarme best je gang gaan wat er gebeurd (verder dan zoenen ofzo weetje)
sorry dat ik dit zeg maar zo kan ik nog een heel stuk aan het verhaal plakken namelijk

Eline zweefde helemaal..snel liep ze naar haar kamertje..
in haar kamer pakte ze snel haar mobiel.. maar haar moeder nam weer niet op
toen liep ze weer naar de hengst..en vroeg een stalhulp om te helpen met opzadelen.. toen hij eenmaal opgezadeld had reed ze weg..ze liep richting de buitenbak.. de hengst was het niet met der eens en rende terug naar de stal.. voor de stal steigerde de hengst..en Eline kon zich nog maar net vast grijpen! snel spoorde ze hem aan en reed weer richting de bak.. voor de bak kreeg Eline een flinke bok partij om der oren geslingert.. haha gekkie lopen jij zij Eline..en spoorde de hengst voorwaart..na de rit ging ze de hengst verzorgen, dieren voederen..en doucen.. om 10 voor 10 liep ze al naar de stal.. en daar stond Nick al.. kom hier schat zei nick..en Eline vloog in ze armen.. hmm wat ben jij lekker..en nick zoende haar alweer.. Eline's maag vloog 10x in de ronde..ze was verlíéfd!!! .. Nick nam haar mee en ze gingen zitten in een lege stal.. Nick zoende haar alweer, en eline zoende heftig terug.. na even gleden nick z'n handen onder Eline's t-shirt..Eline schrok even, maar liet het toch toe..
Toen..