En hooinetten van mandarijnennetjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
scoebje schreef:hier mijn zelfgemaakte spulletjes vanmiddag dekentjes maken
ik heb gemaakt
halster (geen foto )
hoofdstel (foto)
longeerlijn (geen foto)
allemaal van scoubidou draden
dekjes (foto's)
bandages(foto's
als de singel kapot was een rekker rond het zadel (ook bij dekens van zakdoeken de singel )
bijzetteugel (geen foto)((is gewoon en kapotte elastiek en dan vastknopen waar ja maar wil ))
staartbandage(geen foto)
vrachtwagen (ik had van vroeger zo'n mobilehome de banken eruit die dienen nu als voerbak waar hooi opligt et voila een paardenvrachtwagen ) ((geen foto ))
de foto's
Lady : paars setje (zonder staart want die is eraf gegaan door mijn klein nichtje)
close up van de bandages
Colru in een mint setje
Limit met scoubidoe hoofdstel en rood/geel dekje(niet zo duidelijk het hoofdstel )
Bruco (GC)in een oranje setje en een halster van elestiekjes
Palko(GC) in een geruit setje halster ook van elastiekjes
Palko(GC) in een geruit dekje (ook met bandages maar geen zin gehad om ze aan te doen )
links Timbervox in een lichtroos setje en flashy roos hoofdstel in het midden anky die les geeft (pop anky kreeg ik met lang wedstrijdjasje hoed witterijbroek en laarzen)en rechts een stukje Lucky
Lucky met scoubidou hoofdstel
bonfire (van anky maar zonder staart die heeft het ook begeven) in blauw setje dat dekje wordt dubbelgevouwen als hij losgereden is (bij alle dekjes trouwens soort van dekje en uitrijdeken in 1 )
en de laatse foto anky en bonfire
groetjes julie
PS ik heb nog meer paardjes enne als iemand speelgoedpaardjes(neppaardjes) te koop heeft ik ben wel kandidaat