Irco begon; “hoi ik ben dus irco en kom uit afrika, ben 17 jaar en wil ook graag dierenartsassistent worden”. Japser volgde een beetje schuchter erachteraan; “ik ben dus jasper en wil graag dierenmasseur worden”. Ik knikte vriendelijk ten teken dat ik ze begrepen had. Meteen erachteraan begon sanne te praten; “nja ik ben dus sanne, ben 17 bijna 18 en wil dieren trimster worden. Iedereen zegt altijd dat het onzin is maar alleen honden vind ik saai. Ik ben een leuke meid maar wil niet graag geïrriteerd raken dus maak het er ook niet naar, verder leuk je te ontmoeten”. Sanne had lang donker bijna zwart haar en donkere ogen, ze zag er niet uit als iemand waar je graag ruzie mee zou willen, maar leek me toch wel aardig. Toen keek iedereen naar bowien. Bowien keek op van haar boek dat ze las en keek een beetje vanuit de hoogte alsof ze eerst de kat uit de boom wilde kijken. Ze leek mee een stille terug houdende meid. Wel mooi met haar lange steile blonde haar wat tot aan de rand van haar broek reikte en haar heldere groene ogen. Langzaam begon ze te glimlachen en zei; “Ik ben dus bowien zoals je misschien al begrepen hebt”. “Ik wil ook graag dierenarts worden”. Hiermee was blijkbaar alles al gezegd aangezien er daarna niks meer kwam. Toen we ons onderling voorgesteld hadden ging mvr. Rademaker verder met de les.