[Foto's] fotoshoot van m'n zusje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkebel

Re: [Foto's] fotoshoot van m'n zusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 20:31

Ik vind 13 en 15 de mooiste, en 11 is ook wel gaaf Ziet er goed uit voor de 1e keer..

Ik denk dat je zusje een jaar of 10 is

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 20:58

Dimple schreef:
Hartstikke leuke foto's! Goed gedaan!

Ik vind de opmerkingen over dat sexy kijken erg ....hoe zal ik het zeggen..... zeikerig.

Wie heeft dat vroeger niet gedaan. Sexy kijken en foto's maken en gekke dingen doen. Laat haar, jeetje je kunt ook problemen gaan zien die er niet zijn.

Ze hebben lol! Ik vind ze prachttig!

Wat vonden je ouders ervan?

Dank je wel!
Hoe jij het omschrijft zo deed ze het inderdaad
M'n moeder vond ze erg mooi geworden, precies mn zusje hoe ze op de meeste foto's staat. Aandacht trekkend zeg maar, ze staat graag in het middelpunt

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 00:02

Erg mooie foto's, bij prachtig licht genomen. Je zusje heeft trouwens een goede uitstraling om fotomodel te worden

Nikkitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 01:02

Ik vind ook dat je zusje een hele goede uitstraling heeft en dat maakt de foto's juist af. Wat betreft foto 2, dat scheve spreekt mij heel erg aan. Echt een superfoto, recht had het een 'gewone' ( goed van kwaliteit enz. ) foto geweest maar nu is hij sprankelend om het zo maar even te stellen.
Ik kan niet anders zeggen dat het een hele mooie & goede shoot is, de oorbellen iets minder geslaagd.
Over de één naar laatste foto, buiten de iso is de horizon scheef, héél scheef. Heel erg zonde, maar het idee spreekt mij aan.
De best vind ik trouwens foto 9, geen commentaar op aan te leveren, zelfs de oorbellen storen niet écht. Doordat je blik meteen getrokken wordt door het lichtspel en haar ogen

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 01:11

Ik vind dat er hele mooie foto's bij staan, maar Hoe Oud Is Jouw Zusje!?! (of lees ik daar over heen ) Ik gok dat ze een jaar of 8 is, en een meisje van 8 dat geil kijkt en een soort corset aanheeft vind ik uhm, niet gepast maar de meeste zijn wel mooi hoor !