Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Citaat:10 minuten later zaten ze allemaal om het wijnglas heen. Donna zag tamara ook trillen. Sharon legde als eerst haar vingertop op het glas gelijk daarna legde tim hem erop. Iedereen keek donna nu aan vorzichtig bracht ze haar vinger naar het glas ze was doodsbang. Ze twijfelde even maar legde hem er toen toch op. Gelijk daarna legde tamara hem erop. Iedereen keek karen aan maar inplaats van haar vinger op het glas te leggen stond ze op “ik heb het helemaal gehad eerst wordt ik bijna aangerand en dan moet ik zo’n enge film kijken en nu glaasje draaien ik dacht het niet” boos stampend liep ze naar beneden “vuile bitch” gilde tim haar na “aanrander” schreeuwde karen terug. boos keek sharon haar na. Zo die is weg zei tamara donna voelde zich ongemakkelijk worden “moeten we dit wel echt doen” “bangerds kenne opzoute” zei tim donna twijfelde even maar bleef toch zitten. “wie vraagt het” iedereen keek donna aan “wat moet ik eigenlijk vragen”donna bloosde er een beetje bij “is hier een geest schreeuwde tamara. Op dat moment gingen alle kaarsen uit vielen boeken uit de kast en begon donna te gillen.

hopelijk blijft het wel boeien 
Citaat:10 minuten later zaten ze allemaal om het wijnglas heen. Donna zag tamara ook trillen. Sharon legde als eerst haar vingertop op het glas gelijk daarna legde tim hem erop. Iedereen keek donna nu aan voorzichtig bracht ze haar vinger naar het glas ze was doodsbang. Ze twijfelde even maar legde hem er toen toch op. Gelijk daarna legde tamara hem erop. Iedereen keek karen aan maar in plaats van haar vinger op het glas te leggen stond ze op “ik heb het helemaal gehad eerst wordt ik bijna aangerand en dan moet ik zo’n enge film kijken en nu glaasje draaien ik dacht het niet” boos stampend liep ze naar beneden “vuile bitch” gilde tim haar na “aanrander” schreeuwde karen terug. boos keek sharon haar na. Zo die is weg zei tamara donna voelde zich ongemakkelijk worden “moeten we dit wel echt doen” “bangerds kenne opzoute” zei tim donna twijfelde even maar bleef toch zitten. “wie vraagt het” iedereen keek donna aan “wat moet ik eigenlijk vragen”donna bloosde er een beetje bij “is hier een geest schreeuwde tamara. Op dat moment gingen alle kaarsen uit vielen boeken uit de kast en begon donna te gillen.
;)