[verhaal] HET PONYKAMP!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

bibi13

Re: [verhaal] HET PONYKAMP!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 21:45

dankjewel ben nuw eer besig maar dat plaats ik niet voor morgen dus morgen heb je weer nieuw leesvoer!

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 21:47

joepie

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 10:49

okee ik ga zo weer schrijven en dan denk ik dat er over een uurtje weer wat op staat

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 11:30

wauwie jij ben echt super bezig gewoon

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 11:34

vind je ik vind niet echt dat het nou zo super is zelf maar ja jij wel? en er is ook niet echt veel animo voor?.......

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 11:54

ik vind het een leuk verhaal en dat animo komt meschien nog wel

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 11:56

Moonie: Ja ik hoop het! Maar hier nog een stukje veel plezier

Citaat:
Irene begon met een hele lange brief terug. Ze schreef over dat ze dan samen plannen konden gaan maken over wat ze gingen doen die week. Want zij, Irene en Noortje mochten de leiding gaan helpen dus zelf eigelijk ook leiding spelen. En dat vonden ze wel wat. Volgende week mocht Noortje al overkomen als ze kon, en dan zou Irene haar op komen halen. En aan het einde van de brief schreef ze

P.s Ik ben verliefd!

Toen deed ze de brief dicht en ze zou hem maar gelijk op de post doen dan zou hij er morgen al zijn. Daarna begon ze haar dagboek maar weer eens bij te werken over de afgelopen dagen. Over dat ze naar Noortje was geweest alle problemen rondom Rosie en de wedstrijd met Robie dat ze lekker 1e was geworden. In de tussentijd was het al flink laat geworden en ze wilde nog eventjes op de msn dus ze linke de msn aan en begon een gesprek met Lisa en Eva.

Irene: Eeeeeeeeej….
Eva: Eeeeeeeeej….
Lisa: Eeeeeeeeej….
Irene: Zullen we morgen lekker naar die nieuwe paardenwinkel in de stad gaan met zijn drieën?
Lisa: Ja, leuk ik moet weer eens een nieuwe rijbroek hebben! ( ben te dik aan t worden) lol!!:P:P
Eva: Lol, nee hoor ik ga ook mee ik moet ehm… ik moet eigelijk niks hebben maar ik vind het altijd wel gezellig. Dus ehm… hoe laat dan?
Irene: Nou, ik zie jullie wel gewoon hier bij stal! En dan spreken we af maar ik moet nu echt gaan ik ga nog effe lekker dromen bij de paardjes en dan ga ik ook maar slapen doeidoei!!(K)(K)(K)
Eva: doeidoei(K)
Lisa: doeidoei(K)(K)

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 12:05

dankje wel weer hoor is weer leuk stuk je en voor de rest van de lezer kom op jo

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 12:16

hahah dankjewel:P

Hv_Ramon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 15:42

ja ik heb het ook helemaal gelezen.. leuk.. ik vind het we wat hebben.. je mag best wel *iets* niet teveel maar iets grotere stukken schrijven iets van 10 regels langer als dat je nu heb..maar leuk ik blijf het volgen!!

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 15:56

dankjewel ja ik ben weer bezig enne oke dan probeer ik ze wat langer te maken ik ehm... plaats denk weer wat over een halfuurtje.

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 16:31

weer een nieuw stukje erbij als er veel animo is vanavond nog meer

Citaat:
En ze linkte de msn uit. Liep nog even over het erf naar de paardjes even Loana checken en
Natuurlijk Robietje. Toen ze bij Loana aankwam zag de dat de tepels een beetje vochtig
waren. Hmpff… dat was toch wel een beetje vroeg maar wel leuk dat betekende dat er weer
een veulentje in het vooruitzicht was. Weer een klein dondersteentje op het terrein het bracht
altijd weer veel plezier in het voorruitzicht. Ze aaide Loana nog even en zette haar binnen in
stal dat was maar beter voor der dan. S’nachts binnen overdag wel gewoon buiten. Daarna
liep ze nog eventjes langs Robie maar die lag al te slapen in diepe rust. Ze gaf hem een kus en
vertrok gauw naar huis.

“Mama, Loana haar tepels zijn al vochtig, ze is al een beetje aan het speenen “Oh, dat is
snel!” maar wat Irene al verwachtte haar moeder vond het ook leuk. “Maar ga nu maar gauw
slapen meisje, kun je morgen al vroeg bij Loana gaan kijken. “Oke, mam doeidoei, slaap
lekker.”

De volgende ochtend on 5.30.

Ring, ring,,, daar ging de wekker al weer. Fff….. Nu al opstaan. Maar gauw drukte ze die gedachte weg want ze wilde gauw naar Loana gaan kijken. Ze stond op pakte even gauw een douche en kleedde zich aan. Zoals gewoon was het weer een slobbertrui met een rijbroek. Toen ze beneden was had haar moeder al een ontbijtje voor der gemaakt, en natuurlijk maakte ze er geen tijd voor, maar werkte ze het als een sneltrein naar binnen. Daarna liep ze naar Loana toe. Niemand had haar nog buiten gezet wat gek? ….Dan zou ze het zelf maar doen. Het was ook nog vroeg vandaar waarschijnlijk. Ze deed bij Loana het halster om en nam haar mee naar de wei. Ze stond nog een beetje bij Loana te dromen toen ze ineens opschrok Eva en Lisa kwamen eraan. Ze vertelden hun gelijk over Loana hun natuurlijk ook helemaal door het dolle weer een kleintje erbij.

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 17:13

oei op vakantie veel plezier dan hoor maar dan doe je me verslaving wel wat aan moet ik gewoon 2 weken stukje missen van je

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 17:22

ik zal morgen proberen er nog veelmop te zetten ja? enne vanavond komt er nog wat ik hoop dat als ik terug kom dat mijn vetrhaalmnog op de 1e pagina staat:P dalijk meer:P

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 17:29

joepie je bent een schat dat je nog zo veel wilt schrijven voor je op vakantei gaat

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 17:35

ik doe me best kweet natuurlijk niet zeker of het zal lukken he? mare op vakantie doe ik weer nieuwe inspiratie op en schrijf in klas gewoon verder:P ja? ihi ben nuw eer bezig:P

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 17:42

doe maar rustig aan hoor het is fijn naturlijk als er wat staat maar er zijn belangrijkere dingne in je leven hoor

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 18:08

jah kweet!

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 12:04

Sorry moonie maar er komt niks meer heb het vandaag te druk als ik van vakantie kom komt er meer ik hop dat je dan nog me fan bent en dat er meer zijn natuurlijk doeg, doeg!

kiritjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 13:08

heeej biebje
alles goed nou ik denk het wel want je gaat op vakntie :D:D
ik ga ook bijna maarja dat wist je al:D
lkkr buitengereden was alleen bijna bevroren toen ik thuis kwam jij???
nouja ik hoop dat je een fijne vakntie hebt namens mijn vader moeder en leander natuurlijk:D:D:D
en dit verhaal is egt leuk hebbie het ook gewoon op papier staan dan kan je er een egt boek van maken sou egt leuk sijn gaat ik de tekeningen maken okkie:P:p;P????
nouja ik sal maar stoppuh met kletsuh want je moet inpakken:p

nouja doegiesssss hou heel veel van je kussies kiri

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 13:13

haha dankjewel ja ik heb het op papier mag jij tekenen met rowan sij wilde ook. enne -xxx-

priinCess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 13:24

hou het wel ontopic heh en alsjeblieft geen msn taal

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 13:27

rowan ik zeg alleen maar dankjewel dsat ze mijn verhaal mooi vijd hoor dit is geen msn taal die tekens van het poppetje pakken niet! en verder a joh ik slamseggen!

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 14:22

natuurlijk blijf ik fan van je al schrijf je heel de week niet maar fijne vakantie dan he

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 14:23

Mooi verhaal