Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Maar hier nog een stukje veel plezier
Citaat:Irene begon met een hele lange brief terug. Ze schreef over dat ze dan samen plannen konden gaan maken over wat ze gingen doen die week. Want zij, Irene en Noortje mochten de leiding gaan helpen dus zelf eigelijk ook leiding spelen. En dat vonden ze wel wat. Volgende week mocht Noortje al overkomen als ze kon, en dan zou Irene haar op komen halen. En aan het einde van de brief schreef ze
P.s Ik ben verliefd!
Toen deed ze de brief dicht en ze zou hem maar gelijk op de post doen dan zou hij er morgen al zijn. Daarna begon ze haar dagboek maar weer eens bij te werken over de afgelopen dagen. Over dat ze naar Noortje was geweest alle problemen rondom Rosie en de wedstrijd met Robie dat ze lekker 1e was geworden. In de tussentijd was het al flink laat geworden en ze wilde nog eventjes op de msn dus ze linke de msn aan en begon een gesprek met Lisa en Eva.
Irene: Eeeeeeeeej….
Eva: Eeeeeeeeej….
Lisa: Eeeeeeeeej….
Irene: Zullen we morgen lekker naar die nieuwe paardenwinkel in de stad gaan met zijn drieën?
Lisa: Ja, leuk ik moet weer eens een nieuwe rijbroek hebben! ( ben te dik aan t worden) lol!!:P:P
Eva: Lol, nee hoor ik ga ook mee ik moet ehm… ik moet eigelijk niks hebben maar ik vind het altijd wel gezellig. Dus ehm… hoe laat dan?
Irene: Nou, ik zie jullie wel gewoon hier bij stal! En dan spreken we af maar ik moet nu echt gaan ik ga nog effe lekker dromen bij de paardjes en dan ga ik ook maar slapen doeidoei!!(K)(K)(K)
Eva: doeidoei(K)
Lisa: doeidoei(K)(K)
Citaat:En ze linkte de msn uit. Liep nog even over het erf naar de paardjes even Loana checken en
Natuurlijk Robietje. Toen ze bij Loana aankwam zag de dat de tepels een beetje vochtig
waren. Hmpff… dat was toch wel een beetje vroeg maar wel leuk dat betekende dat er weer
een veulentje in het vooruitzicht was. Weer een klein dondersteentje op het terrein het bracht
altijd weer veel plezier in het voorruitzicht. Ze aaide Loana nog even en zette haar binnen in
stal dat was maar beter voor der dan. S’nachts binnen overdag wel gewoon buiten. Daarna
liep ze nog eventjes langs Robie maar die lag al te slapen in diepe rust. Ze gaf hem een kus en
vertrok gauw naar huis.
“Mama, Loana haar tepels zijn al vochtig, ze is al een beetje aan het speenen “Oh, dat is
snel!” maar wat Irene al verwachtte haar moeder vond het ook leuk. “Maar ga nu maar gauw
slapen meisje, kun je morgen al vroeg bij Loana gaan kijken. “Oke, mam doeidoei, slaap
lekker.”
De volgende ochtend on 5.30.
Ring, ring,,, daar ging de wekker al weer. Fff….. Nu al opstaan. Maar gauw drukte ze die gedachte weg want ze wilde gauw naar Loana gaan kijken. Ze stond op pakte even gauw een douche en kleedde zich aan. Zoals gewoon was het weer een slobbertrui met een rijbroek. Toen ze beneden was had haar moeder al een ontbijtje voor der gemaakt, en natuurlijk maakte ze er geen tijd voor, maar werkte ze het als een sneltrein naar binnen. Daarna liep ze naar Loana toe. Niemand had haar nog buiten gezet wat gek? ….Dan zou ze het zelf maar doen. Het was ook nog vroeg vandaar waarschijnlijk. Ze deed bij Loana het halster om en nam haar mee naar de wei. Ze stond nog een beetje bij Loana te dromen toen ze ineens opschrok Eva en Lisa kwamen eraan. Ze vertelden hun gelijk over Loana hun natuurlijk ook helemaal door het dolle weer een kleintje erbij.
doeg, doeg!
:D:D