"Ooh nee!" dacht ze "Wat nu?" "Help, ik wil hier weg! Rotstad, rotmensen!" dacht ze, en de tranen stroomden weer over haar wangen. "Ik kan niks, als ik de politie in schakel wordt hij alleen maar bozer." dacht ze hardop. "Wie wordt alleen maar bozer?" Tiffany liet van de schrik de asstandbedienig uit haar handen vallen. Ze keek recht in de ogen van haar broer Richard. "Rich!!" rieps ze blij uit en ze viel hem in de armen, "Wat ben ik blij je te zien! Waarom ben je niet meer in Londen?" "Ik miste jullie, ik ga hier wel verder op school." "Wat fijn!" "Maar meis, vertel." "Wat?" "Wie er boos op je wordt als je hem aangeeft." "T-tom." bij de naam rilde haar hele lijf en ze werdt stokkoud. "Meid toch! Wat heb je ineens?" Richard bukte en keek haar bezorgd aan. "N-niks, het gaat wel." "Nee! Zeg op!" "Tom... hij heeft..." "Ja, vertel verder..." "Hij heeft met aangerand, en ik heb het tegen de politie gezegt en morgen na school gaat hij me pakken!" Ze huilde nu zo hardt dat heel haar trui nat was. "Dat gebeurt niet, let maar op!"
Dit is echt een super verhaal al vindt ik dat je sommige dingens wat snel overheen gaat en je kan beter wat meer details in voeren maar ik vindt het super wanneer komt er MEER!!!!!
"Dat gebeurt niet, let maar op!" De volgende dag, vroeg fietste Tiffany naar school. Richard moest naar school, maar hij kwam haar om 1 uur wel halen. "Alsjeblieft... laat me Tom niet tegenkomen!" dacht Tiffany wanhopig. "Wat een gezicht! Bang dat iemand je opstaat te wachten?" Tom had een brede grijns op zijn gezicht, zijn vrienden stonden om hem heen en lachten. Tiffany raakte in paniek, ze sloeg linksaf een padje in. "Hier komen, bitch!" riep Tom, hij rende haar achterna. "Nee! neee!" riep Tiffany, ze trapte zo hard ze kon. Tom greep naar haar schooltas achterop haar fiets en trok eraan. Tiffany's fiets slingerde door het gangetje, "Wáááh!" riep ze, met een knal viel ze op de grond. "Zo meisje, wat wil je nu doen?" Tom lachte en keek haar gemeen aan, zijn vrienden kwamen ook het gangetje. Tom gaf haar een schop, ze kromp ineen...
Ik heb je verhaal net gelezen en ik vind dat alles wel wat snel gaat.. Neem de tijd Verder zijn er af en toe wat spellingsfoutjes etc. maar goed. Schrijf rustig verder ! Ik vind het een leuk verhaal.