Ik ben zelf niet zo tevreden over het stuk, maar ik plaats het toch even 
‘Nathalie, wacht, doe rustig! Niet boos worden alsjeblieft! Ik kan er niks aan doen!’ probeert Kim wanhopig.
‘En waar is mijn echte moeder dan? Dat weet je zeker niet. Ik geloof er geen barst van, Kim!’
‘Waar je echte moeder is weet ik niet! Maar geloof me, het is echt waar!’ Kim probeert uit alle macht het goed te maken, maar Nathalie rent weg naar haar kamer. Kim besluit dat ze Nathalie eerst maar even tot rust moet laten komen. Over een uurtje probeert ze het wel weer.
Nathalie is helemaal in de war. Ze ligt op haar bed na te denken, na te denken over wat Kim heeft gezegd. Zoiets had ze helemaal nooit verwacht. Haar moeder is dus niet écht haar moeder. Maar wie is dan wel haar moeder? Die vraag blijft maar in haar hoofd hangen. Het antwoord, daar zal ze misschien wel nooit meer achter komen…
Nathalie staat voor de spiegel. Ze kijkt naar zichzelf. Wat ze ziet is een klein, erg dun meisje. Blauwe ogen, blonde haren…
Haar moeder komt haar kamer binnen en vraagt wat ze aan het doen is. ‘Ben je niet je tekst aan het leren? Morgen heb je auditie, je moet het kennen. Ik overhoor je over een half uurtje. Wat sta je daar toch in de spiegel te staren? Ze komt naast Nathalie staan. Nathalie kijkt in de spiegel naar haar moeder. Fors postuur, bruin haar, groene ogen… Het valt Nathalie op dat ze totaal niet op haar moeder lijkt. Ze heeft ook nog nooit iemand horen zeggen dat ze op haar moeder lijkt. Zou ze dan… zou ze dan misschien…
Nee, dat kan niet.
Laatst bijgewerkt door Many op 15-05-05 09:39, in het totaal 2 keer bewerkt