[Foto] "Om te kwijlen!"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LecyTinker

Re: [Foto] "Om te kwijlen!"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 07:06

Citaat:
Hele leuke foto!

Hahahaha jaaa inderdaad Sammm!
Ik was een keer met een vriendin naar Frankrijk op vakantie en we zaten boven in de bergen. En vlak bij ons was een wei met koeien en die kwamen allemaal bij ons enzo en wooow ik ging bijna over mn nek als ik hun adem rook

jullie weten toch hoe een koe in elkaar zit?
Het feit dat ze hun eten opgeven om het nogmaals te kunnen herkauwen ( vandaar de naam herkauwer) is wat de geur geeft.
En heb je wel eens aan een paard zijn drol geroken? Hoor daar ook geen klachten over... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 12:47

LecyTinker schreef:
Citaat:
Hele leuke foto!

Hahahaha jaaa inderdaad Sammm!
Ik was een keer met een vriendin naar Frankrijk op vakantie en we zaten boven in de bergen. En vlak bij ons was een wei met koeien en die kwamen allemaal bij ons enzo en wooow ik ging bijna over mn nek als ik hun adem rook

jullie weten toch hoe een koe in elkaar zit?
Het feit dat ze hun eten opgeven om het nogmaals te kunnen herkauwen ( vandaar de naam herkauwer) is wat de geur geeft.
En heb je wel eens aan een paard zijn drol geroken? Hoor daar ook geen klachten over... Haha!

Nou dat vind ik niet echt stinken. Haha!

Koeienadem echt wel. Nagelbijten / Gniffelen Haha! Een keer was er een heel schattig kalfje en die ging m'n hand aflikken, en toen stóóóóónk m'n hand!Echt NIET normaal. Haha!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 17:18

Dat likken van een kalfje vind ik opzich niet zo heel erg stinken, dat doet het pas als hij net melk op heeft, BLEG!

En een paardendrol vind ik idd ook niet echt erg stinken Knipoog

star_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:29

hihi
jaja zeker om te kwijlen!!!
lieve koetje Haha! Haha!
kusjes star_girl