[tek] arabieren en wat andere dingen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JoSav

Re: [tek] arabieren en wat andere dingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 18:19

More schreef:
Wauw echt heel mooi!
geen kritiek!

Dank u. Lachen

El_vis schreef:
wow!!! ik vind ze echt super gaaf man!!! echt mooi getekend!

Dankjewel. Haha! Enne, tis vrouw. Tong uitsteken

VValar

Re: [tek] arabieren en wat andere dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 11:24

JoSav schreef:
@ VValar:

Dank voor je mening. En zo uitgebreid, daar schiet ik wat mee op.

Vork

Kom deze week maar gerust eens langs. Het schilderij is gewoon de hel geworden (qua tijd!), maar je mening helpt me misschien over een grens heen. Of dat een grens is van: prullenbak of een grens van: oh, ja, nu weet ik wat er mis mee is en kan ik verder, dat zien we dan wel.

Laat maar wat van je horen, ik merk het wel. Ik werk er nu gewoon telkens aan wanneer de vorige laag droog is en dan moet ik weer een tijdje wachten, dan ga ik weer verder, en zo krijgt ie meer detail en meer vorm. Ik kom er wel, maar of het Marron is, NOG niet (is ook nog niet af qua afwerking en detail). We zien het wel. Ik zal met alle liefde een nieuwe maken als het onverhoopt echt niet goed is (technisch is het goed, maar of het Marron is, dat is belangrijk). Gewoon je mening geven, want ik ga heus niet huilen als het echt Marron niet is (hoogstens wat frusti zijn, maar dat was ik al).

Zo, dat was een beetje off-topic, maar ik kan nu niet op msn. Knipoog

Nou je weet nu onder andere dat ik hartstikke benieuwd ben naar het schilderij. Anders kom ik vrijdag of zaterdag even langs, wanneer het jou schikt (ik ben je nog wel even Knipoog ).

Het zou zonde zijn als je deze werken in de prullenbak zou doen!