[TEK] Arabische Hengst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JoSav

Re: [TEK] Arabische Hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-05 16:04

Bedankt voor al jullie reacties! Het is zo dat de scan een heel aantal tinten opvreet, waardoor het oog veel te wit lijkt. Daarnaast was het niet mijn uitgangspunt van dit paard een hyper realistische weergave te maken.

Ik heb een ietwat betere scan, maar die is nog steeds weinig gedetailleerd en niet gescand met mijn eigen professionele scanner. Maar voorlopig heb ik niks beters voorhanden.

Afbeelding

Ook heb ik hier een link naar een schilderij dat ik voor mn vriend heb gemaakt maar dat niks met paarden te maken heeft en een parental guidance (kleine kindjes kunnen niet tegen een druppel bloed) heeft, vandaar dat ik alleen de link post.

http://josav.com/art/hole.jpg
Gelieve niet in de directory rond te surfen want dat vreet bandwidth.

Nog even over de tekening van de arabier: er zitten een aantal onverklaarbare vreemde schaduwen en kleurverschillen in die puur aan de scan te wijten zijn. Overigens is hij is op dit moment nog steeds te koop. Als iemand een bod wil uitbrengen mag dat.

--- Jorieke

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 18:13

zozo; die is écht heel mooi zeg Pling

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 15:36

mastergurl schreef:
zozo; die is écht heel mooi zeg Pling

Dat valt wel mee. Hij is niet geworden zoals ik hoopte, maar het paars in zijn vacht is zeker iets dat ik vaker ga doen. ^^

Soar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 16:13

die andere tekening is ook mooi! NIet mijn smaak, maar toch.... Haha!
Ik zou wel willen kopen maar het probleem is dat ik liever een tekening van mijn eigen paardjes heb en ik nou blut ben.... Clown Ach ja, als je hem niet verkoopt heb je zelf wel een heeel mooie tekening in huis Tong uitsteken

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 16:17

MissDreams schreef:
die andere tekening is ook mooi! NIet mijn smaak, maar toch.... Haha!
Ik zou wel willen kopen maar het probleem is dat ik liever een tekening van mijn eigen paardjes heb en ik nou blut ben.... Clown Ach ja, als je hem niet verkoopt heb je zelf wel een heeel mooie tekening in huis Tong uitsteken

Daar heb je helemaal gelijk in, want voor dezelfde prijs (hoewel bij deze ook onderhandeld kan worden) heb je er een van je eigen paard.
Blut zijn.... ik kan erover meepraten. Ondanks opdrachten vliegt het er sneller uit dan het binnenkomt.

Heb hem niet meer in huis, hij ligt bij mn vriend in de opslag.
En over smaak valt altijd te twisten. Vind persoonlijk houtskool het allerleukst.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 17:51

suus1991 schreef:
Wow die heb je echt mooi gemaakt!!! het is al een super geweldig ras en dan deze tekening (schilderij) is dan ook super geweldig echt heel erg mooi!!!

Helemaal mee eens! Super!!! Kwijl

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:02

Wat een verschil tussen de eerste scan en deze. Het ziet er stukken beter uit. Betere contrasten en kleuren waardoor de tekening er nog beter uitkomt!

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:19

MOOOOOOOOOOI Haha!