Wat ik me afvraag, hoe rehair je zo'n ding? Bij een MLP is het gewoon koppie eraf en rehairen, maar ik zie hier nergens hoe je die kop eraf zou kunnen halen
Wat ik me afvraag, hoe rehair je zo'n ding? Bij een MLP is het gewoon koppie eraf en rehairen, maar ik zie hier nergens hoe je die kop eraf zou kunnen halen
Een Breyer is hol, dus je zou met een dremel of ander klein motorzaagje een gleuf in de manenkam kunnen maken, en daar dan aansluitend de mohair in proppen. Persoonlijk vind ik dat niet zo mooi, omdat je het altijd wel een beetje blijft zien en je de neiging hebt om er teveel in te doen zodat je paard uiteindelijk wel een kapsel "föhn ontploft" krijgt. Minder is in dat geval meer. Ik kan wel even kijken of ik wat informatie op het internet kan vinden over het hairen van een model.
Sammie, wat ik wel zou doen is een staartwortel maken van ijzerdraad, waar je later de mohair aan kunt plakken. Als je alleen de mohair in het gat propt wordt het uiteindelijke resultaat erg onnatuurlijk.