Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rowanlover schreef:tja ieder zijn eigen mening ma vriendin van mij vond het mooi(+mii) dus wij zijde proberen het wel en ja is zelfde kleur maja EN??? als dat tog het beste bij dur ogen staat he kan ik het ook niet helpen kan moeilijk zeggen hup hup ogen verander van kleur of![]()
maarja ieder zijn eigen mening punt uit!
Menino schreef:maar waarom zet je het dan op creabea...?
Margon schreef:Potverdorietypisch bokt
Als dat meisje er zo wil bijlopen dan doet ze dat toch wie kan dat schelen! Waar bemoeien jullie je in godsnaam mee! Fairie of wie dan ook had dit ook en dan is het naaperij wat maakt het uit Fairie heeft het toch ook niet zelf bedacht er lopen wel meer mensen met dit soort van strepen in NL hoor! HALLELUUJA!
TS ik vind het je best leuk staan
Sjellii schreef:En hoe weet heel de Boktgang dat zij dit nageaapt heeft van Fairie?
Kunnen jullie allemaal gedachten lezen?![]()
Laat dat meisje toch lekker wat uitproberen, als ze het misschien heb gezien van Fairie en het zelf wilt proberen wat is daar mis mee?
Als ik iets aparts zie en het geweldig vind probeer ik het misschien zelf ook wel, terwijl ik genoeg zelf kan bedenken.
Bij ons in Zaandam zie je regelmatig vreemde dingen met Make up. Denk aan ogenschaduw van je ene naar je andere oor, ook tussen je wenkbrauwen door.. Maar ook deze Make Up. Ook van Fairie "gestolen" ?![]()
TS, ik vind het niet eens heel lelijk staan. Je mascara had alleen wel wat opvallender gemogen, door deze blauwe Make Up word het zo licht allemaal.
Sjellii schreef:En hoe weet heel de Boktgang dat zij dit nageaapt heeft van Fairie?
Kunnen jullie allemaal gedachten lezen?![]()
Fairie schreef:*rolt over de grond*
Ik zie dit maar als een compliment op mijn werk
Rowanlover schreef:tja ieder zijn eigen mening ma vriendin van mij vond het mooi(+mii) dus wij zijde proberen het wel en ja is zelfde kleur maja EN??? als dat tog het beste bij dur ogen staat he kan ik het ook niet helpen kan moeilijk zeggen hup hup ogen verander van kleur of![]()
maarja ieder zijn eigen mening punt uit!
Margon schreef:Potverdorietypisch bokt
Als dat meisje er zo wil bijlopen dan doet ze dat toch wie kan dat schelen! Waar bemoeien jullie je in godsnaam mee! Fairie of wie dan ook had dit ook en dan is het naaperij wat maakt het uit Fairie heeft het toch ook niet zelf bedacht er lopen wel meer mensen met dit soort van strepen in NL hoor! HALLELUUJA!
TS ik vind het je best leuk staan
Sheerza schreef:Hoezo doet ze meteen een ander na? Net of dat als iemand een foto van een regenboog maakt, en een ander doet dat ook doet die de ander na. Slaat werkelijk nergens op..
Die 1e vind ik echt leuk
Menino schreef:maar als je weet dat er iemand anders op bokt zitmet precies dezelfde soort foto's zal ik er in ieder geval even bijzetten dat het een poging is tot het immitewren van iemand anders...