mooi make up

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: mooi make up

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 19:25

maar waarom zet je het dan op creabea...?

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 19:26

Rowanlover schreef:
tja ieder zijn eigen mening ma vriendin van mij vond het mooi(+mii) dus wij zijde proberen het wel en ja is zelfde kleur maja EN??? als dat tog het beste bij dur ogen staat he kan ik het ook niet helpen kan moeilijk zeggen hup hup ogen verander van kleur of Verward
maarja ieder zijn eigen mening punt uit!

Ten eerste valt je taalgebruik moeilijk te volgen; doe daar wat aan. Knipoog

Ten tweede vallen wij niet over de kleur van de make-up, maar de vormgeving. Je had niet persee die 2 'strepen' hoeven maken net als Fairie die had. Had best anders gekunt. Knipoog

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 19:55

Sorry, maar ik vind dit echt tè na-aperig. Zet er dan op zijn minst bij dat je te blond was om zelf iets te verzinnen en daarom Fairie's iedee maar hebt gebruikt. En dan is het niet alleen het iedee, maar gewoon prècies proberen nadoen, ik vind het niet eens mooi.

Verder ben ik diegene van die andere foto's, je probeert gewoon mijn gezichtsuitdrukking na te doen, heb je die zelf geen?

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 20:02

Menino schreef:
maar waarom zet je het dan op creabea...?

Idd, Ik dacht dat dit wat was voor creatieve mensen? Clown

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 20:59

Tfoe,,, Wat een Na-aper ben je toch Lachen

Bij larish staat het supermooi,, maar bij jou,,,

het is meer iets voor carnaval bij jou Nagelbijten / Gniffelen

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 21:04

spuug lelijk

Vork

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 21:15

Der is maar 1 probleem. Faire kan super fotograveren, en jij niet. Vork Dat blijkt iig niet echt uit deze foto's. En aan orginaliteit heb j ook al duidelijk een gebrek.

shadowfaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 23:33

Wat ongelooflijk belachelijk dat je te stom bent om origineel te zijn.

Ps: en verschrikkelijk lelijk. Vork

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 23:34

ja en alsof mijdat interesseert is ma voor carnaval!

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 23:40

ik vind het niet erg mooi Scheve mond
uhmm iedereen zijn eigen mening ja inderdaad Ja
ik ga met de menigte mee Nagelbijten / Gniffelen

whahahaa lelijk Nagelbijten / Gniffelen

annefloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 23:58

Ja het is een leuke poging maar zeg dan dat je het idee heb geleent en niet dat jij het bedacht hebt en dat het TOEVALLIG het zelfde is als die van Fairie want dat gewoon bullshit.

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 00:16

Ja, ik ga ook met iedereen mee...

Als je het er nou op die foto's van Fairie zo mooi uit vind zien ok. Prima dat je het danook uitprobeert, maar ga dan niet de foto's hier op creabea neerzetten en doen alsfo je zelf zo origineel bent Knipoog

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 00:51

Potverdorie Stoom uit je oren typisch bokt Stoom uit je oren

Als dat meisje er zo wil bijlopen dan doet ze dat toch wie kan dat schelen! Waar bemoeien jullie je in godsnaam mee! Fairie of wie dan ook had dit ook en dan is het naaperij wat maakt het uit Fairie heeft het toch ook niet zelf bedacht er lopen wel meer mensen met dit soort van strepen in NL hoor! HALLELUUJA!

TS ik vind het je best leuk staan Lachen

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 00:57

En hoe weet heel de Boktgang dat zij dit nageaapt heeft van Fairie?
Kunnen jullie allemaal gedachten lezen? Vork

Laat dat meisje toch lekker wat uitproberen, als ze het misschien heb gezien van Fairie en het zelf wilt proberen wat is daar mis mee?
Als ik iets aparts zie en het geweldig vind probeer ik het misschien zelf ook wel, terwijl ik genoeg zelf kan bedenken.

Bij ons in Zaandam zie je regelmatig vreemde dingen met Make up. Denk aan ogenschaduw van je ene naar je andere oor, ook tussen je wenkbrauwen door.. Maar ook deze Make Up. Ook van Fairie "gestolen" ? Knipoog

TS, ik vind het niet eens heel lelijk staan. Je mascara had alleen wel wat opvallender gemogen, door deze blauwe Make Up word het zo licht allemaal. Lachen

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 11:05

Margon schreef:

Als dat meisje er zo wil bijlopen dan doet ze dat toch wie kan dat schelen! Waar bemoeien jullie je in godsnaam mee! Fairie of wie dan ook had dit ook en dan is het naaperij wat maakt het uit Fairie heeft het toch ook niet zelf bedacht er lopen wel meer mensen met dit soort van strepen in NL hoor! HALLELUUJA!

Inderdaad. Ben ik het mee eens.
En het is ook onzinnig dat mensen 20x hetzelfde zeggen van 'verzin zelf wat, na-aperij' etc. Ik denk dat ze het nu ook wel es weet Sigaar

Sheerza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 11:25

Hoezo doet ze meteen een ander na? Net of dat als iemand een foto van een regenboog maakt, en een ander doet dat ook doet die de ander na. Slaat werkelijk nergens op..

Die 1e vind ik echt leuk

SnowFlake

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 11:33

Sjellii schreef:

Laat dat meisje toch lekker wat uitproberen, als ze het misschien heb gezien van Fairie en het zelf wilt proberen wat is daar mis mee?
Als ik iets aparts zie en het geweldig vind probeer ik het misschien zelf ook wel, terwijl ik genoeg zelf kan bedenken.

Bij ons in Zaandam zie je regelmatig vreemde dingen met Make up. Denk aan ogenschaduw van je ene naar je andere oor, ook tussen je wenkbrauwen door.. Maar ook deze Make Up. Ook van Fairie "gestolen" ? Knipoog

TS, ik vind het niet eens heel lelijk staan. Je mascara had alleen wel wat opvallender gemogen, door deze blauwe Make Up word het zo licht allemaal. Lachen

als jij iets orgineels maakt en iemand aapt het na Scheve mond ik denk niet dat jij
het dan ook erg leuk zou vinden Rolleyes

SnowFlake

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 11:37

Sjellii schreef:

miss, omdat ze wel verdacht veel op die van Mireille (Fairie) lijken Scheve mond
zelfde kleur, zelfde vorm.. Rolleyes

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 11:50

Ik denk dat ze het nu wel begrijpt.
Het totaal plaatje is gewoon bijna het zelfde.... maar, wat geef ik er om?

Sjellii, het lijkt me overduidelijk dat deze foto's gewoon overeen komen met de mijne. Daar hoef je geen gedachten voor te lezen.

Zo, en nu genoeg er over, volgens mij begrijpt iedereen het nu.

Veel plezier verder met de creativiteit

Lachen

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 12:53

Fairie schreef:
*rolt over de grond*

Ik zie dit maar als een compliment op mijn werk

Jamaar, jouw werk was wel net even ietsje pietje mooier Knipoog

Uhm tja.. De make-up vind ik niet echt mooi.. En de foto's ook niet Scheve mond

mirandaponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 23:39

ik vin het nie erg mooi hoor!!!!!!!!! Slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 23:47

Rowanlover schreef:
tja ieder zijn eigen mening ma vriendin van mij vond het mooi(+mii) dus wij zijde proberen het wel en ja is zelfde kleur maja EN??? als dat tog het beste bij dur ogen staat he kan ik het ook niet helpen kan moeilijk zeggen hup hup ogen verander van kleur of Verward
maarja ieder zijn eigen mening punt uit!

Bij groene ogen zou ik juist geen blauw doen.

Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 00:03

Margon schreef:

vaak heb ik ook een hekel aan dat boktgedoe, en van die mensen die alles zelf altijd beter weten...

maar als je weet dat er iemand anders op bokt zitmet precies dezelfde soort foto's zal ik er in ieder geval even bijzetten dat het een poging is tot het immitewren van iemand anders...

ik bedoel als fairie nou een heel onbekend meisje was op bokt niemand las haar topics, en niemand had het extreme make-up topic gezien... Vervolgens komt rowanlover, maar haar topic wordt wel vaak bekeken... Rowanlover krijgt allemaal complimente, terwijl het oorspronkelijke topic van fairie is... hoe denk je dat dat voor fairie zou zijn ?

kijk daar kan ik dus gewoon niet tegen...dat er per se ander bij betrokken moeten zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 00:06

Sheerza schreef:
Hoezo doet ze meteen een ander na? Net of dat als iemand een foto van een regenboog maakt, en een ander doet dat ook doet die de ander na. Slaat werkelijk nergens op..

Die 1e vind ik echt leuk

maar als die tweede persoon van precies dezelfde regenboog op precies dezelfde plek en in precies dezelfde compesitie een foto maakt van die regenboog, is het weer een ander verhaal he...

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 00:06

Menino schreef:
maar als je weet dat er iemand anders op bokt zitmet precies dezelfde soort foto's zal ik er in ieder geval even bijzetten dat het een poging is tot het immitewren van iemand anders...

Misschien is het wel nagedaan, maar dan hoeft het nog niet 30 keer achter elkaar op nogal harde manier worden verteld.

Berichten zoals Kyno bijv. ze plaatst heeft ze tenminste nog iets aan.

Maar die al die (originele Afbeelding) berichten van, ja het is geïmiteerd en het is lelijk, die slaan pas nergens op.