Zelf frontriem maken..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

boefjeloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 20:10

gaaf man!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 20:31

Cow_horse schreef:
Luckey, ik vin dhem echt heel erg stoer!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat appeltje heb je dat bewust gedaan zo? naast die wortel? zou je er ook een aan de andere kant moeten doen Knipoog Tong uitsteken

ja ik had eigenlijk gehoopt dat het haakje van de appel langer was dan stond het iets mooier maar heb het toch maar laten zitten, staat lekker eigenwijs.. Haha!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 20:51

aha ik snap het Knipoog
maar hoe heb je eigenlijk de lusjes (uiteinden) gedaan? dat vraag ik me de hele tijd af, zie het niet te best Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 21:07

met een lus

ik weet noet of je weleens een weides afzet en de touwen dan vastmaakt aan van die siolatoren (die je in paaltje maat draaien) dan maak je zelf zo`n lus zegmaar. En dan heb je net zoals bij een gewone echte frontriem 2 van die lussen en kun je hem aan het hoofdstel vastmaken..
Maar ik wil die lusen van ander materiaal gaan maken want dit lijkt me niet echt al te stevig..

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 21:18

Weet je dat als je vel tussen die kraaltjes zit dat best wel zeer kan doen? Heeft je pony hier geen last van? Ziet er wel heel gaaf uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 22:30

Smeejj schreef:
Weet je dat als je vel tussen die kraaltjes zit dat best wel zeer kan doen? Heeft je pony hier geen last van? Ziet er wel heel gaaf uit!

dit is meer met elastieke touwtjes die gebruik ik zlef niet.. de kralen die ik hier heb gebruikt zijn speciaal voor kinderen Bloos Dus dan kunnen ze nergens zich zeer aan doen ofzo..

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 22:32

Het was niet aanvallend bedoeld, maar meestal als ik van die armbandjes heb, dat doet toch gemeen pijn haha Haha!. Ik vind ze wel heel lief!

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 09:34

ik vind het ook wel hip, maar ik vraag me toch af af je pony er geen last van heeft, maar dan meer doordat het misschien gaat klapperen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 16:37

hector schreef:
ik vind het ook wel hip, maar ik vraag me toch af af je pony er geen last van heeft, maar dan meer doordat het misschien gaat klapperen?

als je hem teveel laat hangen wel ja..als je hem op een gewone strakke manier vastzet heeft ie verder nergens last van..!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 16:37

Smeejj schreef:
Het was niet aanvallend bedoeld, maar meestal als ik van die armbandjes heb, dat doet toch gemeen pijn haha Haha!. Ik vind ze wel heel lief!

neej ik snap het wel.. Knipoog ebn niet zo snel op mijn teentjes getrapt hoor..

Cassielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:20

Luckey schreef:
Iki heb weer wat nieuws ik maak tegenwoordig frontriemen van kralen (zal vandaag ook ff foto maken) Maar om hem nu vast te maken moet ik er dus een knoop in maken, ziet er niet echt mooi uit.
weet iemand of het ook zou lukken met een musketonhaakje of iets dergelijks. En zijn er hier meer mensen die dit ook doen, wil ze namelijk ook op bestelling gaan maken...

leuke avator haha Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:54

Cassielover schreef:
leuke avator haha Lachen

dank je!