Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

punkies schreef:*schrikt heeeel hard nu*
lang verhaal, maar ik vertel het wel:
eergisteren pakte ik het lievelingsboek van mijn oom uit de kast toen hij nog klein was, dit boek ging over the Godolphin arabian en ik had er 5 bladzijdes uit gelezen(het is in het engels, dus wel moeilijk) het ging over een paard Man o' war dat alles won in America en Canada en snel naar Engeland zou gaan. Zijn eigennaar begint te vertellen over the godolphin Arabian, 200 jaar eerder dan Man o' war. Man o' War is familie van the godolphin Arabian.
Nou ging ik dus gisteren eventjes de stamboom aan mijn moeder laten zien van Manga. Mangas stamboom loopt tot 1612 dus heel wat paarden doen daar in mee. Kom ik opeens een naam "godolphin Arabian" tegen in haar stamboom.![]()
![]()
Ik dacht dat er vast wel meer godolphin arabians zouden zijn. Maar er staat een heel verhaal bij het paard en het is dus idd familie van onze Manga. Nu wou ik net gaan opzoeken of Man o'war ook heeft bestaan, (bokt is mijn startpagina) zie ik opeens jouw topic staan!!! Ik vind het echt vet joh....
De Tekening is erg mooi trouwens,
*is bijna van der stoel gevallen*
Ik vind het eigenlijk wel opvallend dat je er nog nooit van had gehoord... Eliane schreef:Daar hoef je niet zo van te schrikken hoor; Man o'War is het beroemste racepaard wat ooit heeft bestaanIk vind het eigenlijk wel opvallend dat je er nog nooit van had gehoord...

)