[Tek] Portret "Man O' War"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 13:48

Ik vind het heel mooie tekening, vooral omdat ik dat niet kan Lachen

Eliane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 14:01

punkies schreef:
*schrikt heeeel hard nu*
lang verhaal, maar ik vertel het wel:
eergisteren pakte ik het lievelingsboek van mijn oom uit de kast toen hij nog klein was, dit boek ging over the Godolphin arabian en ik had er 5 bladzijdes uit gelezen(het is in het engels, dus wel moeilijk) het ging over een paard Man o' war dat alles won in America en Canada en snel naar Engeland zou gaan. Zijn eigennaar begint te vertellen over the godolphin Arabian, 200 jaar eerder dan Man o' war. Man o' War is familie van the godolphin Arabian.
Nou ging ik dus gisteren eventjes de stamboom aan mijn moeder laten zien van Manga. Mangas stamboom loopt tot 1612 dus heel wat paarden doen daar in mee. Kom ik opeens een naam "godolphin Arabian" tegen in haar stamboom. Verward Verward Verward Ik dacht dat er vast wel meer godolphin arabians zouden zijn. Maar er staat een heel verhaal bij het paard en het is dus idd familie van onze Manga. Nu wou ik net gaan opzoeken of Man o'war ook heeft bestaan, (bokt is mijn startpagina) zie ik opeens jouw topic staan!!! Ik vind het echt vet joh....
De Tekening is erg mooi trouwens,
*is bijna van der stoel gevallen*

Daar hoef je niet zo van te schrikken hoor; Man o'War is het beroemste racepaard wat ooit heeft bestaan Haha! Ik vind het eigenlijk wel opvallend dat je er nog nooit van had gehoord...

_Patriesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:59

Eliane schreef:
Daar hoef je niet zo van te schrikken hoor; Man o'War is het beroemste racepaard wat ooit heeft bestaan Haha! Ik vind het eigenlijk wel opvallend dat je er nog nooit van had gehoord...

Daar heb je helemaal gelijk in! Ik heb zelf ook een boek over Man o'War, echt een super mooi boek is dat. En het is nog eens familie van mijn paard Haha!

@ Leo_ke ik vind de tekening echt prachtig, vooral dat hoofd OK dan! echt heel mooi en statig zoals hij bekend stond. Super mooie tekening OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 16:21

Wauw!
Hij lijkt echt op die foto, en dat hoofd vind ik ook heel sprekend!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 17:45

Haha bedankt iedereen Lachen

Punkies; Man O' War heeft inderdaad echt bestaan, hij is tevens het paard van mijn avatar en er stond een stukje van in mijn profiel (kwam erachter dat het weg is, geen idee waarom, maar ik rakel het wel weer op Knipoog )
Godolphin Arabian is een van de drie arabische volbloedhengsten die de stamvaders zijn van de XX volbloeden die we nu kennen. De andere twee waren Beyerley Turk en Darley Arabian geloof ik. Man O' War stamt rechtstreeks af van Godolphin Lachen
Ik heb jarenlang 'onderzoek' gedaan naar Man O' War, sinds ik het boek las in groep acht. Dus als je nog vragen hebt; kom gerust naar mij Knipoog

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 17:57

Hij lijkt wel op de foto, alleen vind ik wel een rare foto Haha!
*Is fan van Marylon Vork*

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 13:47

beetje ingezakte rug
maja ik weet ook niet hoe hij er ech tuit zag Tong uitsteken
ik vind hem iig heel erg mooi!!!!! Haha!

skaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:30

ik vind de tekening mooier als de foto

Philadelphia

Re: [Tek] Portret "Man O' War"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 12:15

ik zie een helemooie beijzondere tekening een kruis doet hij he alleen niet bij mij ofzo maar this familie van mijn paardje lachuh

Fantine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 12:17

erg oud topic
*temt

Anoniem

Re: [Tek] Portret "Man O' War"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 12:40

Oud topic --> Slotje, en daarom doet de afbeelding het ook niet meer