*heeft alles even gelezen* Heel mooi, echt heel mooi! Je schrijft het mooi op vind ik ook! *wilt meer lezen
Veirl
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-04 12:12
Dank je WildWings
Ik zal wel weer eens kijken of ik snel wat plaats
Veirl
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-04 21:09
Okee, blijkbaar verveelt het nu al. Ik waag het nog om wat te plaatsen...
Even de muziek aan, nog iets wat mij zoveel goeds doet. Ik heb geleerd te luisteren naar de tekst, want eerder luisterde ik alleen maar naar het ritme. Nu ben ik er achter gekomen dat zoveel liedjes echt spreken. Sommige spreken je moed in, andere spreken over het leven. En de ander over mij, want in hoeveel liedjes herken ik mijzelf niet? Ik kan soms ook zo boos worden, als mensen zeggen dat ze leven voor de muziek. Muziek is er voor iedereen, maar zodra iemand dat zegt, vind ik het lijken alsof ze het voor zichzelf willen. Nee! Dat mag niet. En snel zet ik het geluid harder. Gister van mij, vandaag van mij en morgen is het nog steeds van mij. En niemand pakt het van mij af! “But everyone ignores me…” Bij dit zinnetje heb ik altijd zo zin om het geluid heel hard te zeggen, om een beetje te zeggen wat ze mij toch allemaal aan doen. Negeer me niet, praat met mij en respecteer mijn mening stelletje idioten! Ik leef, ik ben hier. En ik wil praten, met jullie allemaal. Ik respecteer jullie, jullie mij ook? Stiekem lach ik, natuurlijk niet. Jullie behandelen mij allemaal als een kleuter van vier. Ondertussen ben ik wel wat ouder, met een eigen mening. En ik heb meer kennis dan dat jullie denken. Maar het enige waar jullie je zorgen over kunnen maken is over geld, over de kerk en zeker over auto’s, die zijn zeker belangrijk. Gek zijn jullie, hartstikke gek! In het leven gaat het wel over iets anders, vrienden! Daar gaat het over! Vind je gek dat jullie een kerstkaart kregen met daarop “Zien we jullie nog eens?”. Nee, want het boeit jullie geen ene zak! En dan maar zeggen “Ja hun moeten eens hier komen”. Nou en? Al komen ze nooit bij ons, het zijn (of ja, waren) toch vrienden? Wat maakt het dan uit waar je bent? Volgens mij snappen jullie het echt niet. O nee, ik snap het natuurlijk niet. Want ik ben die kleuter van vier. Waar komen al die buien toch vandaan? Op het ene moment ben ik heel vrolijk en blij, maar dat slaat dan zo om naar chagrijnig. Ik snap het niet en ik wil het niet. Een stemming voor een dag is wel genoeg, dat hoeven er geen drie te zijn die telkens terug komen. Ik ben en blijf een raar persoon, met waarschijnlijk andere humor als de ander. Zo zegt mijn broerlief dat. Maar een ding is maar al te waar: ik heb, en ik zal hem altijd houden, een eigen mening.
Vinaba
Geplaatst: 28-12-04 22:34
heel mooi annn ik heb alles gelezen heel erg mooi ga zo door
Veirl
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-04 22:54
Dank je
Iemand anders nog tips, commentaar, kritiek?
Vinaba
Geplaatst: 28-12-04 23:05
ikke heb commentaar!!!
verder schrijven
Veirl
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-04 23:06
Hahaha Ik ben in't echt al veel verder, twee A4's ofzo
Vinaba
Geplaatst: 28-12-04 23:07
VeirL schreef:
Hahaha Ik ben in't echt al veel verder, twee A4's ofzo
wat ga je er dan mee doen?
Veirl
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-04 23:08
Frank is online, meteen zei hij dat het hem echt speet. Ik geloof hem wel, maar toch… Nu gaan we morgen wat doen, we gaan met zijn tweetjes naar de bioscoop. Heb er veel zin in, om hem weer te zien. Want zodra ik hem zie, komt er een vertrouwd gevoel naar boven. Ik voel mij veilig en heb zin om hem elke keer maar weer te knuffelen. Nog nooit heb ik een knuffel van iemand zo fijn gevonden. Elke dag word ik wel weer geknuffeld, door iedereen. Elke pauze wel een paar, maar die boeien mij allemaal niet. Want, ze doen het bij iedereen. Ze knuffelen iedereen en bedoelen er niets bij. Maar bij Frank en mij is dat anders. Ik weet dat het iets is, waarbij we elkaar tonen dat we echt veel voor elkaar betekenen. En dus elke dag verheug ik mij weer op die ene knuffel, van die ene persoon. Die wordt gegeven met bedoeling, met liefde. En als ik mij klote voel, kan ik er ook een krijgen. Altijd, wanneer ik maar wil. Hij wil zelfs naar mij toe fietsen, om er een te geven. Zolang ik mij maar goed voel. Hoelang heb ik daar wel niet naar gezocht? Naar zo’n persoon? Fijn, als je dan eindelijk gevonden heb waar je zo lang naar op zoek was. En dat het dan ook nog eens perfect blijkt te zijn. Toch iets in mijn leven, waarvan ik kan zeggen: dit is perfect.
Vinaba
Geplaatst: 28-12-04 23:11
weer zo prachtig
Veirl
Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-04 10:52
Klein stukje dan
Ja! Sneeuw, eindelijk! Vanmorgen lag er toch eindelijk sneeuw! Zo mooi wit, prachtig. Het eerste wat ik deed was Frank smsen “SNEEUW!!!”. Want we gingen ooit nog een sneeuwgevecht houden in de sneeuw. En wat kreeg ik terug? “Wij gaan in de sneeuw spelen.” En dan kom je beneden en begint je mams meteen te zeuren. Over gister, toen ik enorme ruzie had met mijn broer. En natuurlijk ging het over het snijden, waarom deed ik het? Voel ik me echt zo ongelukkig? Wat is geluk? Zulke vragen stelde ze, weet ik veel! Ik weet het toch allemaal ook niet? Ik ben zelf de weg ook kwijt. En dan zegt ze dat ik moet praten en dat ik (en mijn broer) dat allebei niet doen. “Nee, ik wil ook niet iemand in huis die mij kent, die weet wat ik denk en voel,”zei ik. Bah, want ondertussen weet ze wel meer. En ik wil het niet, ik wil een gesloten boek blijven. Ik los het allemaal zelf op, ik ben sterk genoeg. Ik kan het, maar toch twijfel ik. Als ik het kan, waarom is het mij dan nog niet gelukt? Vanmorgen heb ik mijzelf nog zoveel vragen gesteld. Wil je gelukkig zijn? Ja. Hoe wil je dat bereiken…? En bij die vraag bleef ik steeds maar weer hangen, want hoe wil ik bereiken? Ik wil ik het voor elkaar krijgen om gelukkig te worden? Mij niets meer aantrekken van die ene persoon? Dat kan toch niet, hij is elke dag wel weer bij mij. Dan kan ik diegene toch niet negeren?
Vinaba
Geplaatst: 10-01-05 17:37
mooi mooi mooi ik hou van jou
Kuikzz
Geplaatst: 10-01-05 18:07
Goed verhaal!
Veirl
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-05 18:53
*schrikt
Woow HAHA Vinaba, echt een jou actie om ineens te reageren weer he >;)
cooper
Geplaatst: 10-01-05 21:38
Super geschreven. Ik ben blij dat vinaba hem omhoog haalde want ik had een heel deel nog niet gelezen. En ik vind wat je bij geschreven hebt echt super mooi! en ik wil dat je verder schrijft want het is echt mooi en super en schattig en goed en leuk en tof en oooh gewoon super!!!!!!!!! Schrijf door!! Anders is deze stomme belg boos
Veirl
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-05 22:38
Ik denk toch van niet, ik kan het je wel verzenden via msn of email ofzooi.
Maar doorgaan zit er denk ik niet in
Vinaba
Geplaatst: 15-01-05 22:19
ik wil meer
Eve_lien
Geplaatst: 15-01-05 22:29
Aawww *Had ook nu pas verder gelezen* Zucht.. die naam.. die Frank.. dat doet het hem... *zwijgt even* Oké. komt er hier niet meer ?
Vinaba
Geplaatst: 15-01-05 22:51
nee jammer he?
Veirl
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-05 22:57
Omdat ik anders een boze Cooper en Vinaba krijg..
Nee toch? En dan nu na het gesprek met mams, denk ik dat hij misschien wel van mij houdt. Maar het zo moeilijk vindt om het te laten zien. Waarom? Kan je dan geen gevoelens uiten? Nee? Oké, ik ook niet. Maar het ligt er aan bij wie. Zoveel vragen en ik wil overal een antwoord op. Maar hoe? Ook zei mams dat mijn broer als een kleuter van vier moest huilen, toen ik was douchen gisteravond. Dat hij die agressieve buien totaal niet wil en dat ze alleen gebeuren bij mensen waar hij van houdt. Zucht, dat maakt het allemaal zoveel moeilijker. Maar ik heb het idee dat er betere tijden komen, dat mijn geluk gaat komen. Dat ik word beloond, na al het piekeren en doen. “Kom maar op, ik ben er helemaal klaar voor!” Ik zou het wel willen uitschreeuwen.
Eve_lien
Geplaatst: 15-01-05 23:08
Woeej.. toch een nieuw stuk! Mooi
Vinaba
Geplaatst: 15-01-05 23:09
mooi mooi mooi niet stoppen hoor
Veirl
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-05 23:13
Ik heb helaas gewoon totaal geen tijd.
Zoals deze week.. Maandag was ik om 15:30 thuis, huiswerk, eten &ik had hoofdpijn, dus vroeg naar bed. Dinsdag om 16:30 thuis, berg huiswerk, kattebak [soort van extra bijbelkennis, van de kerk], huiswerk, naar bed [hoofdpijn]. Woensdag om 16:30 thuis, huiswerk, pc-en. Donderdag om 16:45 thuis, kapot zijn Vrijdag om 20:00 thuis Middagje met Robbert-Jan