Wie helpt mij met kiezen (camera)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 08:26

Heb je ze al op www.dpreview.com naast elkaar gezet ? ( buying guide - side by side ) .
Heb vlug even gekeken en zou voor de Canon S1 IS gaan - image stabilisation, sluitertijd kan sneller en de rest is vergelijkbaar. Canon eet CF kaartjes, Minolta SD/MMC .. Je kan ook voorbeeldfoto's van beide toestellen zien daar.
Ik heb de reviews net ook even gelezen, en de voorbeeldfoto's bekeken en zou de Canon doen - mooie(re) kleuren, goed scherp, IS, en komt iets beter uit de review ( en is ovlgens mij nog goedkoper ook .. )

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 14:49

Ik zou voor de minolta gaan! Ik heb daar ook meer positieve dingen over gehoord, dan over de andere. Daarnaast schijnt dat Minolta een betere lens kwaliteit schijnt te hebben (een van de beste).

Maar dat betekend dus dat we geen camera maatjes meer worden Verdrietig

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 15:06

ik zou de fuji S7000 nemen!

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:21

Ik zou de Minolta Z10 nemen. Of nog even wachten, want als het goed is krijg ik die deze week binnen.
Ik heb heel het internet uitgeplozen en bij www.progress.nl kun je 'm het goedkoopst bestellen. Het is, voor zover ik gelezen heb, echt een uberfijn ding! Je kan met de hand scherpstellen en macro's tot 1 cm van het object maken. Naja, de rest staat op de site van minolta Knipoog
Volgens mij is het trouwens de opvolger van de Z1 en wat ik gelezen heb is de Z10 een stuk beter dan de Z1.. Dus Tong uitsteken

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:30

Canon, zeker weten.
Wij hebben thuis een canon en een minolta. Maar Canon bevalt me echt veel beter.
Er wordt veel uitgebreiderde software bijgeleverd, meer geheugen, draaibaar LCDscherm....
Hij spreekt me gewoon veel meer aan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:08

Olympus C765 Haha! Schijnheilig

kwam pas iemand tegen met een Minolta Z2 die zat met plakband aan elkaar omdat alle knopjes er afvielen... Scheve mond