Jammer dat die bomen meebewegen op die laatste foto, en dat ie zo snel gaat :sMaar allemaal erg leuk gedaan hoor
Oliver schreef:Jammer dat die bomen meebewegen op die laatste foto, en dat ie zo snel gaat :sMaar allemaal erg leuk gedaan hoor die kan langzamer en de bomen kunnen weg hoor
moet je em niet opslaan op je comp msaar gewoon via een url of hoe dan ook gewoon het adres waar die staat intypen
euh... kan ik me in het rijtje aansluiten om ook zoiets grappigs te krijgen (ik trek al een nummertje, zoals bij de slager )
Mag ik ook eentje ?? graag dezedie overloopt naar deze :als het niet lukt maak maar wat leuks van (trouwens met welk programma maak je het eigenlijk??)
misschien kun je ©Moon aan onder kant bijzetten en overlopen, dat is wat ik graag wil..En met wat voor programma maak je het eigenlijk want ik wil graag mijn eigen filmpjes ofzo maken.. En hoe upload je het?
MoonChloe schreef:misschien kun je ©Moon aan onder kant bijzetten en overlopen, dat is wat ik graag wil..En met wat voor programma maak je het eigenlijk want ik wil graag mijn eigen filmpjes ofzo maken.. En hoe upload je het?Mara jij hebt het dan toch niet gemaakt?
ja ik ben bezig hoor!ik ben echt heel druk bezig maar moet ook nog andere dingen doenik had al gezegt dat het wel een paar agen kan duren
Die laatste oog is wel van mij En daar wou ik het graag hebben.. sorry dat ik het fout heb gezegd!© *gewoon kopieren *
zijn mijn foto's niet duidelijk genoeg of kun je daar niks van maken?(of doe je het gewoon niet op volgorde? )