[Tek] Aantal tekeningen van mij, tips gevraagd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 20:08

siets schreef:
Het arabiertje is heel erg mooi zeg! Je mag van Trix ook wel een tekening maken Haha!. Het ziet er netjes uit .

Ik teken ook in opdracht hoor! Doe het alleen niet gratis....

jessielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 18:21

haha, ja die oren he Tong uitsteken Ik bedoel dat ik bij de 2e tekening m iets meer van opzij zou tekenen door een stukje keel erbij te tekenen niet te dik dan maar wel een beetje Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 18:23

jessielover schreef:
haha, ja die oren he Tong uitsteken Ik bedoel dat ik bij de 2e tekening m iets meer van opzij zou tekenen door een stukje keel erbij te tekenen niet te dik dan maar wel een beetje Lachen

Sja, zo stond ie nou eenmaal op de foto, recht van voren met alleen een stukje nek zichtbaar, en als ik dat ga veranderen ben ik bang dat de hele tekening verpest wordt...

linzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:16

nou ik vind ze erg mooi

mooier dan wat ik kan Tong uitsteken

nutiagek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:33

Shatia is mooi zeg!
Echt prachtig!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 21:37

sorry voor de late reactie, had hem weg laten zakken maar het stond nog op m'n 2do list Lachen

Ik vind het nogs teeds moeilijk om er echt iets over te zeggen omdat ik niet goed kan zien hoe het eruit ziet.... Als je ooit de gelegenheid hebt ze goed in te scannen /fotograveren mag je ze naar me pbén Knipoog

Alles wat ik hieronder zeg kan dus onzin zijn omdat ik het niet goed zie:
Misschien kan je je ogen er levendiger uit laten zien als je daar meer met licht en donker speelt. Het lijken donkere punten te blijven, terwijl in de meeste ogen (als je een goede foto hebt iig) een hoop donker/licht overgangen zitten. Oogleden, en dan vooral het donkere/lichte (ligt aan waar het licht vandaan komt) onder het oog zijn vaak erg belangrijk om de uitdrukking van het paard goed vast te leggen.

Voor de rest zou je nog veel meer met schaduw kunnen doen. Ik ben er zelf echt geen held in, maar als je de donkerste plekken van de foto op je tekening richting zwart inkleurt, is het resultaat vaak sprekender dan als het lichter blijft. Vorm en anatomie gaat volgens mij goed, je zou nog iets meer detail kunnen aanbrengen in de manen/voorplukken (maar daar geldt weer: misschien zit het er wel, maar zie ik het niet Knipoog )