[Foto] Mijn zus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:08

Ik vind niet dat iemand zo moet uitvallen omdat de foto's zogezegt lijken op die van Rainie en Fairie. Ze lijken er helemaal niet op en zelfs als ze er op zouden lijken waarom niet, net zoals die paardenoogfoto's: ook niet echt origineel en iedereen doet het. Maar zoals ik al zei doet hier niemand iemand na en btw mooie foto's!!!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:51

Bayan schreef:
Ik vind niet dat iemand zo moet uitvallen omdat de foto's zogezegt lijken op die van Rainie en Fairie. Ze lijken er helemaal niet op en zelfs als ze er op zouden lijken waarom niet, net zoals die paardenoogfoto's: ook niet echt origineel en iedereen doet het. Maar zoals ik al zei doet hier niemand iemand na en btw mooie foto's!!!

Pssssst Nagelbijten / Gniffelen *fluister*
Ik heb toch niets gemeens gezegt? Lachen

Ik vind de foto's erg leuk.
Vond het alleen speciaal om dat geen wat wij hebben gemaakt (met die zon pakken) terug te zien.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 23:23

ik zeg nergens dat ze het niet mag doen, maar eht is toch wel overduidelijk dat het idee van Rainie en Fairie vandaan komt.

De houdingen van 'het model' zijn gelijk aan hetgeen wat zij in hun foto's hebben. De sfeer is (ongeveer) gelijk aan die van R&F.
Had dan iig iets orgineels erin gegooit, iets meer van jezelf. Dit zijn gewoon kopieen, verwacht dan niet dat ik ga zeggen o jee wat mooi. Ik vind iets alleen mooi als het uit het hart is, gemeent, met gevoel. En dat vind ik niet terug in die foto's.

Jij vraagt commentaar, dan krijg je die, als je het niet is wat je wilt horen moet je er ook niet naar vragen. Dat half bokt alleen maar schijnheilig positief kan zijn kan ik niets aan doen. Ik geeft gewoon mijn eerlijke mening.

volgens mij maak ik zo geen vrienden Nagelbijten / Gniffelen

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 23:29

Euh? Denk dat er wel weet ik veel hoeveel andere foto's op internet te vinden zijn waarbij mensen de zon in hun hand hebben gefotografeerd toch? Alles is zowat al eens gefotografeerd, alleen het aanpassen en bewerken van foto's is uniek imo. Vind er dus niets na-apend aan...

Mooie foto's verder! Vind de laatste het gaafst Lachen.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 23:48

een foto met een zon in je oke, maar een foto met een zon in je hand en een bepaalde sfeer erbij 1x oke, 2x nee.

Een impressionistisch schilderij met de afbeelding van een vaas met zonnebloemen 1x oke, 2x onorgineel, naaperij, waarde daald.

Jullie zullen foto's wel gewoon foto's vinden maar ik vind foto's kunst, en zo kijk ik er dan ook naar en zo geef ik er commentaar op. (foto's die op CB worden neergezet, bij ITP zijn foto's momentopnamen Knipoog )

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 00:01

True IP, maar toch zie je vaak genoeg dat bekende of beroemde schilderen worden nagemaakt om te oefenen of om gewoon een mooie foto/schilderij te maken. Ik zie niet in wat daar mis mee is? Daarnaast kan de sfeer in foto's zelfs nog verbeterd worden waardoor het 'replica' misschien wel stukken beter is dan het 'origineel'.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 00:09

beter als het orgineel kan het IMO niet worden. In een replica zit niet het gevoel als in een orgineel, wanneer je iets veranderd aan het orgineel, iets van jezelf erin brengt wordt het een ander verhaal. Om een voorbeeld te geven: Mona Lisa. Niets beter dan het orgineel, maar wanneer je er bijv dit mee doet is het geen replica maar iets van jezelf, met als inspiratiebron de ML. (als je begrijpt wat ik bedoel)

Maar volgens mij gaan we zo way off topic Nagelbijten / Gniffelen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 08:26

Fairie en Rainie:

Ik heb geen fotos van jullie gezien met een zon,
We waren daar in het bos bezig en op een gegeven moment viel de zon in de camera (om het zo maar te noemen)
En het was mijn zus haar idee om die zon zegmaar "vast te pakken"
En mijn zus bokt niet, dus kan het idee niet van jullie hebben, en als jullie dat wel vinden, sorry daarvoor, maar ik maak ook graag fotos Lachen

Mijn zus mogen jullie wel hebben als ze repetitieweek heeft hoor, dan is ze altijd lekker sago Lachen
Maar die jas heeft ze bij de High-Tech gekocht in Den Haag.
Maar ze zijn vast ook bij de hm te koop Lachen

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 09:19

Ik zal er verder niets meer over zeggen, dat heeft én geen nut én de helft van de mensen snapt niet wat ik duidelijk wil maken.

Ga lekker door met fotograferen meid, het is een leuke hobby Lachen

Wel een beetje denken aan de compositie van de foto's.
Op de 2de foto had jij iets verder weg moeten gaan staan en iets door je knieeen. Ik krijg bij deze foto de indruk dat hij een beetje van af boven is genomen, dat vind ik jammer.
Ook had dan haar hele schoen er op gestaan.

Bij de derde foto had moet je wat beter op de horizon letten. Een foto word al snel aantrekkelijker wanneer je deze recht laat door lopen.

Bij foto vier zie ik een paal?
Jammer, een stukje naar links en de foto was in orde.

Foto 5, Jammer van dat stijgertje. De zon trekt er op en dat trekt de aandacht van het eigenlijke onderwerp af.
Ook hier iets meer naar links en hij was prima geweest.

Hopelijk kun je hier iets mee.

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:13

IcePrincess schreef:
een foto met een zon in je oke, maar een foto met een zon in je hand en een bepaalde sfeer erbij 1x oke, 2x nee.

Een impressionistisch schilderij met de afbeelding van een vaas met zonnebloemen 1x oke, 2x onorgineel, naaperij, waarde daald.

Jullie zullen foto's wel gewoon foto's vinden maar ik vind foto's kunst, en zo kijk ik er dan ook naar en zo geef ik er commentaar op. (foto's die op CB worden neergezet, bij ITP zijn foto's momentopnamen Knipoog )

Hier ben ik t volledig mee eens..
Heb hier dan ook verser niets aan toe te voegen.

Je foto's zijn mooi, absoluut niet origineel maar wel mooi.

Ach ik maak ook welleens foto's met ideeen van iemand anders.
Probeer daar mijn eigen wending aan te geven.
Dat is hier helaas niet t geval.. Vind t zeer jammer.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 12:35

Angelique18 schreef:
Probeer daar mijn eigen wending aan te geven.
Dat is hier helaas niet t geval.. Vind t zeer jammer.

Voor de 2e keer,
ik heb nooit fotos van R & F gezien met zulk soort dingen.
Misschien lijken ze op die van hun, maar heb het niet van hun nagekeken.

Fairie:

Idd op foto vier dat bord,
Maar die foto is bij toeval gemaakt, dus had totaal niet gelet erop.
Nu ik de foto zo snel bekijk zie je het niet, maar als je goed gaat kijken wel.
Dat kleine stukje moet er wel af te halen zijn met paint.

Voor de rest, bedankt voor de tips!