moet je vooral mee door gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellende"]
Maar wat ben jij enorm goed in stofuitdrukkingen zeg.. bont is bont, hout is hout, huid is huid, echt heel knap
[/quote]
Ik heb mij eigen dat aan moeten leren. Paar jaar geleden waren mijn tekeningen niet zoveel anders als dat ze nu zijn (kwa anatomie etc) maar de kledij leek altijd te plastisch.
Ik ben toen juist alleen maar meer kleding etc gaan tekenen om dat in mijn vingers te krijgen. En veel kijken naar foto's en fantasy artiesten als Boris Vallejo, Chris Achilleos, Brom, Clyde Caldwell.
Ik heb nooit tekenles of iets dergelijks gehad, moet het dus altijd zelf leren als ik voor een probleem kom te staan
[quote="Annetje schreef:Heel erg mooi! Waar haal je de inspiratie vandaan?
Je kunt het echt goedkan ik nog heel wat van leren!
Ik vind alleen bij de tweede, het zwaard een beetje raar, net alsof het in zijn eigen been zit. Verder heb ik ook op Elfwood gereageerdMaar ik wist niet hoe ik dit laatste in het engels moest zeggen
Citaat:En veel kijken naar foto's en fantasy artiesten als Boris Vallejo,
shadowfaxx"]
Mooi hoor
Ik wil je vragen, zou ik die eerste tekening van jou mogen gebruiken?
[/quote]
Waarvoor zou je hem dan willen gebruiken?
Op zich vind ik het goed hoor, wil alleen graag weten waarvoor..
[quote="dapperdier"]
HAH! Dat haalde ik er al uit!
super high fantasy tekeningen! Vooral die tweede..die beweging die in dei vachten zit! Wat ellende dus al zei.. top..
Al eens gedacht een gallerietje te openen op elfwood of Devaint art ofoz?
[/quote]
Boris Vallejo is een fantasische artiestEn heeft ook zeker invloed gehad op mijn manier van tekenen. 20 jaar geleden had ik al boeken met tekeningen van hem
Op elfwood heb ik een gallery (http://
http://elfwood.lysator.liu.se/art/p/w/p ... url])
Maar daar staat niet veel meer in als dat ik hier gepost heb
[quote="Sorane schreef:Hey als je eens niets te doen hebtIk ben niet zo'n ster in het tekenen van fantasy figuren. MAAR ik heb wel een tekening nodig van een vrouwelijke paladin. Eentje met lang blond haar en knalroze armour
![]()
DunnitsMystery schreef:Ik beloof nietszit gewoon kwa tijd vaak niet helemaal lekker dus tekenen is wat dat betreft vaak de klos.
Maar ik wil wel eens kijken of ik wat kan maken. Kan je alleen niet zeggen wanneer.
Zijn momenteel 2 tekeningen die ik heb liggen die ik eerst af wil maken.