Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angelique18 schreef:Om even overal antwoord op te geven.
Ik woon iddd in een oud huis.
In die kamer hangen geen poosters, nocht foto's hangen.
M'n arm was t niet omdat ik die helemaal gestrekt had om een foto te kunnen maken.
IK heb geen idee waar die zwarte streep vandaan komt, sterker nog, ik zie hem zelf niet eens?
Iedereen heeft t erover.
Beetje vaag.. zal wel eens kijken strax of ik hem lichter kan maken en dan kijken of ik die streep zelf ook zie?
Shanna, iedereen is foto geniek.
Zoals jullie kunnen zien en de meeste ook wel weten ben ik absoluut niet 1 van de slankste, maar wanneer je een beetje vanuit een goeie hoek foto's maakt krijg je al vrij snel wel mooie foto's..
Soeskia, dingen wegwerken doe ik niet, t hoort allemaal bij me, ik heb serieus geen idee waar die streep vandaan komt waar jullie t over hebben.
Een duim is t ook niet, dan zou ik wel een hele flexibele duim moeten hebben aangezien de lens van mijn camera en t knopje waar ik op moet klikken vrij ver uit elkaar zitten, en de lens langer is.
Soeskia schreef:ik zie het ook, en volgens mij is met die streep onderkin weg gewerkt, en wel op alle 2 de foto precies het zelfde, raar
Cheveyo"]
[quote="Soeskia schreef:ik zie het ook, en volgens mij is met die streep onderkin weg gewerkt, en wel op alle 2 de foto precies het zelfde, raar