heel benieuwd ook naar het eindresultaat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PotjeMayo schreef:Dank je!super gaaf! Ben benieuwd naar het complete plaatje als die af is
Veldbloem schreef:Super leuk! Ja het is een hele kluif geweest, ik ga ook nooit meer een bril maken hahaWat mooi zeg! En wat een werk...
ik volg ook graag mee.
Quir schreef:JeeeejIk kom hier natuurlijk ook volgen.
Mars schreef:Dank je welGaaf! Wat een indrukwekkend project, ik volg heel graag mee!
paars schreef:Ja, ik moet ook zeggen dat ik het wel onderschat had. Het is heel veel werk, en stiekem best moeilijk inderdaadZo zeg wat knap dat je dat kunt maken, leuk bedacht hoor! Al die technieken, lijkt me een heel lastig vak, je hebt in die 4 jaar heel veel geleerd, succes en ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
noviceh schreef:Haha ja ik wilde eerst blauwe doen, omdat dat leuk staat bij Bokt, maar toen dacht ik, mijn edelstenen zijn roze en paarsOh wauw, dit volg ikAlleen al de paarse kaders om de foto’s zijn leuk! Maar inmiddels zijn we 4 jaar verder? Ik kan me nog wel herinneren dat je net met de opleiding begon, zo knap dat je hier geduld voor hebt!
PineApple schreef:En er word nog veel mer gedeeld in de toekomstWat super gaaf! Ik blijf graaf hangen voor het eind resultaat!
Dido2316 schreef:Wauw, wat een gaaf project!
Yavanna schreef:Wat onwijs mooi en wat een werk. Ook ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat
sanne1221 schreef:Prachtig mooi! Ben benieuwd naar het resultaat.
wortel115 schreef:Dank jullie wel!!Wat gaaf zeg. Ik ben benieuwd hoe het er straks af uitziet.
Bellatrix schreef:Yes, door de jaren heen heb ik alle apparatuur en gereedschap zelf aangeschaft, maar er staat nog heel veel op mijn wensenlijstje haha. En er komt natuurlijk ook glas in! Het is een zonnebrilZo, ik volg ook.
Heb jij al die apparatuur zelf thuis? Om dit te maken?
Komt er ook glas in?
koetje28 schreef:Ja dit is mijn eerste en laatste brilwauw wat een werk![]()
heel benieuwd ook naar het eindresultaat
Warboel schreef:Super lief! Dank je welWauw wat ontzettend gaaf! Je volgtopic is ook zooo leuk om te volgen. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
Warboel schreef:Dank je! Ja filigrain is priegelen haha, en je smelt het heel snel als je niet uitkijktMy goodness ik dacht dat ik priegelwerk maakte met leer, maar dit is helemaal next level met dat filigrain! Echt heel gaaf. Ik vind die bril ketting trouwens ook echt fantastisch!
Lara schreef:Ja, het heet officieel goudsmid, of edelsmid. Maar onze juf vind goudsmid wat beter klinken, en ik eigenlijk ook haha. Maar je werkt dus met allerlei edelmetaalIk met mijn domme kop eerst 'als goudsmid maar dit is zilver'? Lezen is moeilijk maar gelukkig leg je de randvoorwaarden goed uit in je OP.
Het ziet er echt heel vet uit en vind het dan ook een beetje jammer dat ik 't topic nu gevonden heb, want nu moet ik wachten op het eindresultaat!
Mars schreef:Ja dat is niet 100% het geval haha, maar gelukkig mochten de definitieve tekeningen achteraf, dus die heb ik aangepast op de bril zoals hij geworden isWat een mooie stappen weer, het ziet er uit als priegelwerk maar ook heel satisfying bij gebrek aan een beter woordJe hebt wel meteen eer van je werk als het allemaal zo uitpakt als je bedacht hebt!
Jolliegirl schreef:Wat leuk om te horen!Ik volg ook weer!
Nog altijd ZO blij met de ketting die jij gemaakt heb als bedankje voor iemand tijdens onze trouwdag