Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wendy15 schreef:xSagan schreef:Je gaat snel! En leuk gedaan weer. Die bruine die je voor de laatste blauwe postte is meer mijn smaak, maar doe het je zeker niet na. Ik worstel nog steeds met die drukknoppen. XD
Ik heb vakantie! Dus kan nu lekker dingen afmaken![]()
Waar heb je moeite mee met drukknopen?

) een foto maken van het setje dat ik heb om drukkers te zetten. Dat werkt echt perfect.
Dan weer sparen voor de verschillende stempels om holnieten, drukkers en zeilringen te zetten. Want die geven ze ook niet weg
(met die grote telefoons van tegenwoordig is mijn huidige schoudertasje eigenlijk net wat te klein) Prima2Donna schreef:Wat een leuke tasjes! Ik vind dat je het erg mooi en netjes afwerkt![]()
De blauwe kleuren zijn helemaal naar mijn smaak, al vind ik de bruine ook wel wat hebben. Wat neutraler en minder opvallend, ofzo. Toch maar eens nadenken of ik een nieuwe nodig heb voor op vakantie(met die grote telefoons van tegenwoordig is mijn huidige schoudertasje eigenlijk net wat te klein)
ja ik ben echt een pietlut op de details

dat past goed terwijl het niet een lomp grote tas is om te zien. 
girlyggirl schreef:Op fb is nu iemand die van oude zadels tassen maakt, echt supermooi en leuk, ms ook een idee.
staat ook op mijn verlanglijstje om te proberen (zoals nog zoveel dingen
) maar eerst moet mijn hobbykamer af zijn, want zadels uit elkaar slopen aan de eettafel is niet ideaal 
ik ben zelf ook heel benieuwd
zal nog wel een poosje duren want ik wil eerst nog leren toolen en dan van plantaardig gelooid leer en getoolde tas maken. Maar zag deze hangen en hij moest mee
(die overigens inmiddels precies weet wat voor leer ik geschikt vind voor mijn tassen en mee loopt te speuren tussen alle stellingen
)
Santos_05 schreef:Echt heel gaaf! Je kan wel even vooruit zo te zien
echt schaamteloos veel gekocht. Maar deze leer groothandel zit helemaal aan de andere kant van het land dus rij daar niet even op een dagje heen. En vaak is er vooral van dat soepeler leer en nu hadden ze echt een mooie partij van dat dikke standige leer liggen wat ik zo mooi vind
had echt even keuzestress haha en uiteindelijk veel te veel meegenomen, maar wel echt suuuper blij ermee

Dit model maakte ik 1 keer eerder in het blauw. Het is een eenvoudig model, maar dit rode leer heeft toch soort van een klein beetje pull up effect en in de nerf zwart. Dat maakt het weer net een beetje apart en daar hou ik van
Daarom ook gekozen voor het zwarte stiksel. Het gespje is vooral voor de sier want het sluit eenvoudig met een magneetje. Ik zal later nog even proberen betere foto's te maken