Super leuk Signe. Ik zou willen dat ik het geld voor een origineel had liggen. Nu eerst maar eens kijken of ik een van de lagere donaties bij elkaar krijg.
De expositie is afgelopen en mijn werken zijn weer veilig ingepakt in mijn schilderskist. Het goede nieuws is dat we de crowdfundcampagne verlengen en de kans dat deze prenten dus echt gedrukt gaan worden groter wordt. Ik hoop het zo. De reacties hier op bokt zijn gelijk aan die op de expositie, heel enthousiast en 'hebbe' hahah.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 01-04-25 20:24
Succes Signe, ik duim voor je voor een mooi eindbedrag en een kleine bijdrage gedaan (heb al 2 prachtige werken)
Ik heb hem vandaag maar eens op social media gedeeld. Ik kan zelf geen donatie doen. Maar misschien mensen in mijn contacten wel. Ik hoop dat je het doel haalt Signe!
Haha ja zeker @_San87_ Het voelt nog wat onwerkelijk, het was echt een rollercoaster, ook door privé omstandigheden gingen mijn emoties alle kanten op. Het moet dus nog even bezinken. Maar het gaat gebeuren, mijn project gaat gedrukt worden en de geweldige eerste kopers + donateurs krijgen er eentje.
Er moet nog veel gebeuren maar ik heb er zin in om nu echt dingen te kunnen regelen. Een samenwerking met een dtp’er en de drukkers, de losse onderdelen bestellen en dan alles in elkaar zetten en opsturen.
Een aantal hebben de luxe editie besteld, die is gesigneerd en krijgen een a5 schets erbij. En dan zijn er nog 3 commissies besteld.
Ik heb er zo’n zin in om het werkelijke maakproces in te gaan en beslissingen te maken, knopen door te hakken en dan de echte versie in handen te hebben en te verspreiden.