Ja alcoholmarkers drukken sowieso altijd door, dus je kan ze het beste gebruiken in boeken die niet dubbelzijdig geprint zijn en een papiertje of bakpapier achter de plaat stoppen die je gaat kleuren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lughnassadh schreef:Drukken die alcoholstiften niet heel erg door? En kun je die van decotime ook los krijgen?
maj0 schreef:Dieuwke_ schreef:Wauw, prachtig maj0!
Dankje![]()
ik loop bij de laatste 2 er tegen aan dat ik ze kwa kleur nog niet natuurlijk genoeg vind. Alleen vind ik de markers van de action niet fijn (en te grof en groot) maar wil graag nog nieuwe kleuren er bij. Alleen wat is dan handig om te doen. Het liefste wil ik gewone stiften maar dan met heel veel kleuren maar helaas kan ik die nog niet vinden.
dussss mocht iemand nog een tip hebben voor fijne stiften die niet te grof en groot zijn (ik hoef er niet mee te blenden of wat dan ook alleen kleuren haha) laat me het weten![]()
knockout1 schreef:Bedoel je met gewone stiften op waterbasis? De volgende 3 zijn op waterbasis.
De stabilo power zijn heel fijn! Maar 30 kleuren, dat is niet zoveel.
Verder kleurt Ecoline brushpen heel fijn, 60 kleuren. Of Tombow abt brushpennen, zijn er in 108 kleuren, hebben 2 punten, een brushpunt en een fijne pint. De laatste hebben mijn voorkeur, maar het nadeel is: ze zijn duur! Nu wel in de aanbieding bij becreativeshop.
maj0 schreef:knockout1 schreef:Bedoel je met gewone stiften op waterbasis? De volgende 3 zijn op waterbasis.
De stabilo power zijn heel fijn! Maar 30 kleuren, dat is niet zoveel.
Verder kleurt Ecoline brushpen heel fijn, 60 kleuren. Of Tombow abt brushpennen, zijn er in 108 kleuren, hebben 2 punten, een brushpunt en een fijne pint. De laatste hebben mijn voorkeur, maar het nadeel is: ze zijn duur! Nu wel in de aanbieding bij becreativeshop.
Ja eigenlijk wel. Opzich mag alcholmakers ook maar merk dat die vaak toch een te dikke punt hebben. (had die 300 twinmakers van de action besteld maar die zijn helaas te grof voor mij)
Stabilo heb ik nu samen met bruynzeel maar dat zijn er inderdaad niet genoeg. Ik ga eens kijken naar de andere poties je aangeeft. Bedankt voor het mee denken.
maj0 schreef:TessaxQuincy heeel gaaf! Voor mij zijn ze helaas te dik wat ik zooo jammer vind want ik vind hem echt zo gaaf met al die kleuren!
Heel veel kleur plezier en laat je je tekeningen hier zien
Dieuwke_ schreef:maj0 schreef:TessaxQuincy heeel gaaf! Voor mij zijn ze helaas te dik wat ik zooo jammer vind want ik vind hem echt zo gaaf met al die kleuren!
Heel veel kleur plezier en laat je je tekeningen hier zien
Zijn ze te dik voor jou om vast te houden of is de punt te dik? Want ik zag vandaag van Ohuhu ook brush & fine pennen. Die lijken smaller dan de markers (om vast te houden) en hebben een soort fine line punt. Op Amazon staan ze ook van andere merken.
https://www.amazon.nl/Ohuhu-160-dubbelz ... d_source=1
TessaxQuincy schreef:Mijn markers zijn binnen!![]()
Vanavond even een Swatch Sheet maken en dan kan ik er daarna mee kleuren
[ Afbeelding ]