Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mar_fay schreef:Lekker bezig! Heerlijke bezigheid is dat toch.
Tip: maak je 'micromacramé' met waxdraad. Dat is steviger en knoopt ook strakker, waardoor je nog preciezer kunt werken.
Jis_ schreef:Niks mee gedaan nog helaas, maar gaat ook even niet lukken door wat schilderopdrachten. Wilde even een stop daarin en me meer richten op vrij werk, maar kan/wil in mijn directe omgeving geen nee zeggen. Voorlopig dus geen tijd voor macramé. Maar ik blijf jou hier volgen, leuk en knap om te zien wat je allemaal maakt.
Yavanna schreef:Nu weer een zwart chokertje tussendoor gemaakt. Simpel, maar leukOok weer van borduurzijde, dit knoopt wel heel fijn
GaelleS schreef:Yavanna schreef:Nu weer een zwart chokertje tussendoor gemaakt. Simpel, maar leukOok weer van borduurzijde, dit knoopt wel heel fijn
Ik ben heel erg fan van dit soort kettingkjes en armbandjes! Voor mij zitten hier wel al teveel kralen aan, less is more voor mij
Maar vind het super elegant en verfijnd !
GaelleS schreef:Oh is het een lantaarn? Doet mij denken aan de plantenhangers die mijn mama vroeger geknoopt heeft !
Ben benieuwd naar hoe het eruit ziet met verlichting!
AdemoJoey schreef:Jemig.. jij hebt echt talent! Ik vind de oorbellen echt super! En die libelles ook! Ze staan prachtig op die muur Leuk dat je er zoveel plezier uit haalt en het hier post