Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oji schreef:Prachtig weer! Ook mooi op zo'n groot formaat.
Mooi ook om te zien dat met relatief zo weinig gebruik van zwart, het toch overduidelijk een zwart paard is.
Heb jij nou nooit er een schets onder liggen zodat je weet dat je verhoudingen blijven kloppen? Ga je daar nooit de fout mee in? Of ligt er een hele lichte schets onder die niet overkomt op de foto?
En werk jij elk stukje dat je tekent altijd meteen helemaal uit tot in detail? Lijkt me zo eng als je er dan al zoveel detail werk en tijd in hebt zitten en je dan bv bij de neus erachter komt dat je niet uitkomt.
Jis_ schreef:Gaaf! Je gebruikt tussendoor ook subtiel een warme kleur zie ik?
_San87_ schreef:Dank je wel.
Ik kan alle kleuren tekenen. Klinkt arroganter dan ik bedoel.
Palomino/vos/bruin zijn de makkelijkere kleuren. Zwart, schimmel en de dubbele verdunningen zijn lastiger. Vind ik. Maar gewoon goed te doen.
Alja schreef:_San87_ schreef:Dank je wel.
Ik kan alle kleuren tekenen. Klinkt arroganter dan ik bedoel.
Palomino/vos/bruin zijn de makkelijkere kleuren. Zwart, schimmel en de dubbele verdunningen zijn lastiger. Vind ik. Maar gewoon goed te doen.
Heb je dan wel eens een Palomino getekend?
Want ik geloof het pas als ik het zie
Mocht je nog nooit een Palomino hebben getekend kan ik wel een foto aanleveren hoor
Alikesflame schreef:Wow heel erg mooi en knap!
Bloemetje75 schreef:Heel indrukwekkend!
gerlindie schreef:Ik vind die nekplooien echt het meest indrukwekkend aan dit toch al indrukwekkende werk![]()
Bizar weer.
Heb je wel eens een halve minuut ofzo gefilmd als je aan het tekenen bent?
Ik ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet, met al die individuele haren en hoe snel dat dan ongeveer gaat
LoveGlove schreef:Mooooooi
Zwart lijkt me ook veel lastiger inderdaad omdat je allemaal ondertonen hebt daarbij. Zwart haar is nooit puur zwart op een foto
Je hebt geloof ik wel eens genoemd dat je makkelijk 20 tot 30 uur doet over zo'n tekening. Gezien het formaat zal deze wel wat langer duren
chanicha schreef:Wauw San![]()
Wat doe je dat goed!!
Prachtig