Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Fly_high schreef:Jaaaaaa, kom!Ik zit nog te twijfelen maar lijkt me best gaaf om paar gezichten in het echt te zienZelfs ik ben er!
Jis_ schreef:Hahaha, ik weet ineens weer welke conversatie er werd onderbroken: Sanne ging ons net aan elkaar voorstellen toen Joyce me riep!Mkango schreef:Jaaaaaa, kom!Zelfs ik ben er!
Ik heb je beide dagen gewoon gemistmooi kleurrijk werk en ik zag in eerste instantie niet dat het van jou was, heel stom eigenlijk want het is helemaal jouw stijl.
Suliko schreef:Haha, ik wilde ook foto's doen, maar heen en weer reizen was niet te doen.Dat had ik ook Jis_! Ik had fotografie van mKango verwacht, dus stond doodleuk de digitale kunstwerken te bewonderen, liep weg, toen viel het kwartje en liep ik terug om nog even een praatje te maken.![]()
Echt prachtige werken allemaal, ook van San, Signe, Daisyree, Pauline en ik vergeet nu nog wat bokkers die er stonden. Ook de niet bokkers. Ben blij dat ik even ben langsgegaan! In het echt springen de kunstwerken en foto’s er zoveel meer uit dan als ik ze op een beeldscherm bewonder.