Lynn_Nikita schreef:Als het eerste ook een M is, is die wel heel anders dan de laatste M.
Hoofdletter en kleine letter schrijft iedereen toch anders

Mijn hoofdletter M is ook anders dan wanneer ik een kleine letter m moet schrijven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Lijkt me grappig als gewoon iemand het een keer heeft gemaakt en heeft getekend en dat er nu bokkers het proberen te achterhalen. Misschien is het iemand geweest die verder eigenlijk helemaal niet tekent iemand die misschien helemaal verrast is als hij /zij dit topic tegenkomt
Mkango schreef:Ik volg je topic en heb ook al een beetje lopen spitten, maar ik vind ook niks idd. Misschien toch een keer langs een antiquair of kunsthistoricus? Ik kan eventueel wel vrienden vragen of ze kunsthistorici kennen, en anders zou je ook kunnen overwegen om op de site van een universiteit te kijken voor een emailadres of zo.Of desnoods op Twitter, als je emailen een te grote stap vindt.
Ayasha schreef:O, nee, dat wilde ik ook niet impliceren hoor, maar ik weet dat sommige mensen academici benaderen soms wat intimiderend vinden, en veel van hen zitten tegenwoordig ook op Twitter, vandaar die opmerking.Mkango schreef:Ik volg je topic en heb ook al een beetje lopen spitten, maar ik vind ook niks idd. Misschien toch een keer langs een antiquair of kunsthistoricus? Ik kan eventueel wel vrienden vragen of ze kunsthistorici kennen, en anders zou je ook kunnen overwegen om op de site van een universiteit te kijken voor een emailadres of zo.Of desnoods op Twitter, als je emailen een te grote stap vindt.
Ik heb wat musea en de locale kunstschool gemaild, helaas komt mijn mail in hun spambox of word ik gewoon genegeerd...Ik heb geen probleem met mailen. Alleen op TV komen wil ik niet dus dingen als rijker dan je denkt vallen af, mede omdat ik ook zeker ben dat ik niet rijk ben met deze tekening.
Ik ben gewoon nieuwsgierig omdat de technieken en het papier vrij oud ogen maar de tijd goed doorstaan hebben mede omdat het zo goed beschermd zat...
Ik heb geen ide wat voor partij boeken mijn nonkel gekocht heeft waar deze bij zaten, hij is nogal intens bezig met bonsai boompjes en gaat regelmatig naar Japan ivm wedstrijden dus voor hetzelfde geld zat deze bij een partij Japanse boeken.Dat maakt het extra moeilijk. Mede omdat mijn nonkel zeg maar niet wil of kan zeggen hoe ie er aan gekomen is. (dus van welke plaats of wat voor boeken, beide zouden al een hint kunnen geven nl.)
Het kan ook een trotse moeder geweest zijn die de tekening zo goed beschermd bij gehouden heeft nl.