Wauw, dankjulliewel allemaal! Wat een mooie complimenten en ik ga er zeker van genieten in Italië!
Ik ga jullie pb'tjes ook allemaal beantwoorden. 
Als algemeen antwoord omdat de vraag zo vaak terugkomt; ja, ik heb inderdaad werk te koop. Ik verkoop alleen origineel werk, van oudere werken heb ik ook nog een aantal mooie postkaarten liggen. Prints/posters is niet iets waar ik me op richt.
Dit werk is nu natuurlijk niet te koop, dat moet mee naar de expositie in Italië.
Maar mocht je nou op mijn site/facebook/insta iets zien waar je interesse in hebt, stuur me dan vooral een berichtje!
Ik moet nu zoveel regelen voor Italië (naast mijn gewone werk) dat ik nu even geen nieuwe opdrachten kan aannemen. Wil je op termijn graag wel een persoonlijk werk, dan mag je me natuurlijk altijd al even een bericht sturen of me later contacteren.
darkangel23 schreef:Gaaf zeg, een mooie waardering voor je werk die expo. Ik ben nog steeds heel blij met je vlinderpaard, die hangt ingelijst in de slaapkamer

Fijn om te horen dat de vlinders zo'n mooi plekje bij je hebben gekregen!
AMCM schreef:Zo mooi !!!!

ik kreeg meteen kippenvel bij je OP! Succes in Italië, verdiende selectie!
Wat een compliment.
Elanor schreef:Wat een gave kans zeg, gefeliciteerd! En dik verdiend ook, jij hebt zo’n mooie herkenbare signatuur in je werk zónder dat je steeds ‘hetzelfde’ maakt. Héél gaaf!
Dankjewel! Voor mijn gevoel ben ik nog best wel zoekende, maar hier ga ik zeker mee door! Er zijn zoveel mogelijkheden binnen het idee van 'stippen maken een geheel'. Het is heerlijk om de wereld eindelijk op papier te kunnen zetten zoals ik haar ervaar.
Binck8 schreef:De laatste raakt me, ik heb dinsdag 1 van mijn paarden dood gevonden. Mijn Fries is alleen achtergebleven. Op de ene of andere manier komt dat voor mij samen in de laatste... Heel erg mooi. Ontroerend.
Sterkte!
Het is niet zoals ik het zag, maar het mooie van kunst is dat er zoveel interpretaties zijn als er kijkers zijn. Mooi om te horen wat dit met jou doet, dankjewel.
Dagmar80 schreef:Alledrie heel verschillend, maar ik vind ze alledrie erg mooi! Heel veel plezier en succes in Italië!
Mooi ook dat je een boodschap wil geven met je kunst! Ik ben zelf ook erg begaan met dier en natuur en probeer met mijn postzegeltuintje in ieder geval ook een kleine bijdrage te leveren

Dankjewel! Ik ben nog aan het zoeken hoe ik dit goed kan combineren, maar volgens mij zit ik op de goede weg.