Veel succes met de wedstrijd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
succes en veel plezier in Italië!
ik kreeg meteen kippenvel bij je OP! Succes in Italië, verdiende selectie!

Maar mocht je nou op mijn site/facebook/insta iets zien waar je interesse in hebt, stuur me dan vooral een berichtje!darkangel23 schreef:Gaaf zeg, een mooie waardering voor je werk die expo. Ik ben nog steeds heel blij met je vlinderpaard, die hangt ingelijst in de slaapkamer
AMCM schreef:Zo mooi !!!!ik kreeg meteen kippenvel bij je OP! Succes in Italië, verdiende selectie!
Elanor schreef:Wat een gave kans zeg, gefeliciteerd! En dik verdiend ook, jij hebt zo’n mooie herkenbare signatuur in je werk zónder dat je steeds ‘hetzelfde’ maakt. Héél gaaf!
Binck8 schreef:De laatste raakt me, ik heb dinsdag 1 van mijn paarden dood gevonden. Mijn Fries is alleen achtergebleven. Op de ene of andere manier komt dat voor mij samen in de laatste... Heel erg mooi. Ontroerend.
Het is niet zoals ik het zag, maar het mooie van kunst is dat er zoveel interpretaties zijn als er kijkers zijn. Mooi om te horen wat dit met jou doet, dankjewel.Dagmar80 schreef:Alledrie heel verschillend, maar ik vind ze alledrie erg mooi! Heel veel plezier en succes in Italië!
Mooi ook dat je een boodschap wil geven met je kunst! Ik ben zelf ook erg begaan met dier en natuur en probeer met mijn postzegeltuintje in ieder geval ook een kleine bijdrage te leveren
ben je meteen gaan volgen
Ooh wat ontzettend gaaf! En zo verdiend
echt prachtige werken, van harte gefeliciteerd! En natuurlijk ook heel leuk om een reis naar Italië te mogen maken met andere paarden- en kunstliefhebbers. Houd je ons op de hoogte van hoe het verloopt, want de fans van het eerste uur zijn natuurlijk heel benieuwd