Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horsiegek schreef:Heeeel prachtig Jis! Knap werk weer
noox schreef:Ik vind deze stijl echt heel erg mooi![]()
Dit wil ik ook leren
Art_Ificious schreef:noox schreef:Ik vind deze stijl echt heel erg mooi![]()
Dit wil ik ook leren
Haha jij niet alleen.
Jis... Lesjes geven![]()
noox schreef:Art_Ificious schreef:Jis... Lesjes geven![]()
Jaaa
The_Cat schreef:Waauw! Ontzettend knap!!
culaccino schreef:Pfff, je bent echt goed!
oji schreef:Hij wordt weer prachtig Jis! En zo herkenbaar jouw stijl. Love it!
Signeer jij altijd al voordat het schilderij af is? Ik dacht dat dat zo'n schildersdingetje was dat als de handtekening eronder staat, is het doek afOftewel..bij mij liggen nog een stuk of 5 ongesigneerde doeken omdat ze bijna af zijn, maar ik nog net niet helemaal tevreden (of eigenlijk heb ik pas 1 keer een doek ondertekent, maar dat was ook toen het doek het huis uit ging naar de nieuwe eigenaar)
Amado7 schreef:Wauw wauw wauw.
Jis_ schreef:Ja vaak wel. Hoort eigenlijk wel pas als het af is, denk ik.Ik doe het vaak als de achtergrond af is, nu zelfs tussen de 2 lagen in gedaan, vanwege het sneldrogende medium die ik bij de 2e laag ging gebruiken.
Ben ook een pietlut als het om signeren gaat. Het moet er mooi op staan en soms weet ik niet meteen waar hij moet komen en bij niet tevreden dan kan ik hem nog weer uitsmeren in de natte achtergrond en het opnieuw doen.
oji schreef:Jis_ schreef:Ja vaak wel. Hoort eigenlijk wel pas als het af is, denk ik.Ik doe het vaak als de achtergrond af is, nu zelfs tussen de 2 lagen in gedaan, vanwege het sneldrogende medium die ik bij de 2e laag ging gebruiken.
Ben ook een pietlut als het om signeren gaat. Het moet er mooi op staan en soms weet ik niet meteen waar hij moet komen en bij niet tevreden dan kan ik hem nog weer uitsmeren in de natte achtergrond en het opnieuw doen.
Goeie tip! Die ene die ik ondertekend heb viel het mij inderdaad op dat het nog niet zo eenvoudig was om dat er mooi op te krijgen.
Maflinger_S schreef:Wow, nu het oog geschilderd is, zie je het karakter van het paard.
Steefz schreef:Een echte Jis
Jouw schilderstijl blijft altijd heel herkenbaar en ik blijf vol verwondering volgen.
En inderdaad, nu het oog erop staat geeft het zoveel meer karakter!
Art_Ificious schreef:Ik vind hem een zachte betrouwbare uitstraling hebben.