Dank je laPluche 
Ja wat mkango zegt jaren oefenen en ineens klikte er iets 2 jaar terug en ben ik echt vooruit gegaan al zeg ik het zelf 
Dank je mkango
Steefz dank je wel
Ik ben echt blij dat je dat zegt over mijn stijl ik wou daar eerder altijd vanaf, ik vond het niet mooi en wou meer zoals anderen zijn. Maar een aantal jaar terug kwam ik ineens ouder werk van mezelf tegen en kwam tot de conclusie dat ik die eigenlijk best leuk vond in de basis. Ik miste puur het doorzettingsvermogen en de wil om m'n eigen stijl verder te ontwikkelen.
Het is dus echt top dat jij die er nu wel in herkend ondanks dat ik heel ander ben gaan tekenen 
De snelheid ja dat al bij mij altijd een punt zijn. Ik werk gerust 6 uur per dag aan een tekening als de dag dat toe laat
en ik werk ook gewoon heel snel. Geen idee wat ik dan anders doe dan anderen maar het zit er blijkbaar gewoon in
ik hoorde dat al op de basisschool 
Heb wel eens gedacht wat tekenaars uit te nodigen en dan aan de slag te gaan met een bepaalde foto. Dat lijkt me super leerzaam en ook leuk om dan te zien hoe ik iets opzet en ook hie anderen dat dan precies doen