[TEK] Mijn Equine March 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-21 20:18

Toffe reacties weer, bedankt! :D Voel me ook vereerd dat een paar kunstenaars van hier ook meevolgen waar ik echt wel naar opkijk. :o

Ik ben momenteel door mijn referentiefoto's heen dus mensen met een mooie foto van jullie Fjord zijn altijd welkom! Hoef ik geen willekeurig plaatje van het internet te gebruiken. Ik zal misschien nog een oproepje plaatsen in het 'Teken mijn paard' topic voor nog andere promps.

Bij deze dag 7, odd one. Geïnspireerd door een vrij grappige foto die we vorig jaar gemaakt hebben. Sommige Bokkers zullen dat bewuste foto topic misschien nog herinneren want er was toen een hele heisa rond. Mensen snapten werkelijk het nut niet van deze fotoserie. :') [ITP] Beter een blind paard dan een leeg halster

Afbeelding

Afbeelding

Dit keer terug met markers en bewust gekozen voor een lossere line-art.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:31

Fjord foto heb ik niet. Wel prachtige van onze overleden Hercule (merens). Mocht je ooit nog een foto willen weet je me te vinden Kaat.

Kaatastrof

Re: [TEK] Mijn Equine March 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-21 21:49

Dag 8: Night and day. Verliep niet zo vlot, de aurora borealis is maar.. meh. Door schilderstape die niet zo deftig bleek te zijn ook stuk papier kapot getrokken waardoor ik de dag niet met aquarelle kon doen. Gelukkig had een mede kunstenares het geniale idee om acryl te gebruiken. Maar dat heb ik dus nog nooit in deze context gebruikt Ze was zo lief om een filmpje te maken ivm hoe ik het moest doen ♥ Dus ik heb het nog kunnen redden. Idee een 10, executie een 6 vind ik. Maar bon, weer een dag gedaan. Morgen is gelukkig vrij simpel!
Afbeelding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 21:54

Oh, maar die vind ik prachtig! Je ziet zoveel verschillende dingen er in!
En de Aurora Borealis herkende ik meteen <3

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-21 16:13

Leuk dat je hem wel geslaagd vindt Cayenne! :)

Dag 9: Ico, van de Argentijnse animatiefilm Ico the brave little horse. Met markers en heel simpel gehouden aangezien ik het vrij druk heb vandaag.
Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 16:30

<3 simpel en grappig.