3d solleke noah orgineel en grappig Bianca70 gewoon steengoed
2d een lastige twijfel tussen drie mar_fay hoewel ik er tureluurs van word, vrolijk en hoewel abstract duidelijk een fjord. En dan de twijfel pfff wil geen van tweeen voor het hoofd stoten Ga ik toch voor Daihyo.
Hoewel ik san87 net zo mooi vind kon gewoon niet kiezen. Heb maar ienemienemutte gedaan.
Maar de keuze was uitermate lastig, vikawiek en steefz waren ook zeker in de running.
3D: Solleke_noah 3D: bianca70
Wat knap, dat je dat kunt maken!
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 02-03-21 10:50
Allemaal mooie kunst! En heb het voor mezelf gemakkelijker gemaakt door te kiezen voor de, voor mij, 2 meest aansprekende werken.
2D Malenka.
Geweldige kleuren, een beeld waar ik lang naar gekeken heb en gelijk verliefd op werd. Ik hou van Art Nouveau en Deco. Groot fan van Mucha en dit doet mij denken aan zijn werk.
3D Bianca70.
Gaaf dat je dit kan met klei. Hoe het bovenste deel is uitgewerkt vind ik fantastisch.
2D _San87_: omdat het zoals altijd zo mooi perfect is. Techniek, verhoudingen, kleuren, alles klopt. mar_fay: wat een geweldige stijl! Heerlijk kleurgebruik. Ik word hier heel vrolijk van.
3D Wat jammer dat er zo weinig inzendingen zijn. Bianca70: heel aparte pose zo. Maar erg mooi! Ik dacht eerst dat het metaal was, maar het is klei. Wauw! Elanor: ik heb het topic gezien en het hele proces vond ik erg mooi. Mooi eerherstel van dit hobbelpaard.
2d... Eva 1969 en Steefz. wat moeilijk kiezen. Het zijn allemaal prachtwerken. Eva1969 echt een prachtige veulen uitstraling en het vachtje, dat wil je gewoon aaien. Steefz, prachtig!!! Spreekt me enorm aan. 3d, Elanor en Solleke-Noah. jammer dat er zo weinig aanmeldingen zijn....Elanor, de kleur is spectaculair!!! Solleke Noah, ik vind het zo knap hoe je je fantasie in een sculptuur hebt verwerkt
horsiegek
Geplaatst: 02-03-21 22:03
2D _San87_ 2D Malenka
3D Bianca70
De 2D's hebben super kleurgebruik en vind de stijl van Malenka erg gaaf, heel origineel. 3D werk heel gaaf gedaan, lijkt mij super om met klei te werken.
Ik vind het zo lief dat mensen op mijn werk stemmen dank daarvoor