[WIP][TEK]Grablakke fjord Vie van Jets

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Re: [WIP][TEK]Grablakke fjord Vie van Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-21 21:24

Muurp: ja dat had ik gedaan, maar ik denk dat ze haar oog wat toegeknepen heeft vanwege de sneeuw. Het is ook vergroot niet goed te zien helaas :n
Maar ik kan inderdaad zelf wel wat lagen met bruin inbrengen plus een lichtpuntje. Dan gaat het in ieder geval iets meer spreken.

Ik vind het ook te geel. De kleur neigt naar zalmroze. Die heb ik niet, maar ik heb wel wat roze toegevoegd. Alleen grijs werd het niet beter van. Misschien inderdaad een blauwtint proberen.

Wordt vervolgd...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:27

Oh gaaf :D. Ik heb ook een foto van Vie opgeslagen, de kleuren zijn zo mooi.

Ik zou jezelf artistieke vrijheid gunnen wat het oog betreft :). Ogen weerkaatsen de omgeving, dus maak je eigen verhaal :D. Ik zou rood nog toevoegen aan je kleurenpalet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:33

Daihyo schreef:
Muurp: ja dat had ik gedaan, maar ik denk dat ze haar oog wat toegeknepen heeft vanwege de sneeuw. Het is ook vergroot niet goed te zien helaas :n
Maar ik kan inderdaad zelf wel wat lagen met bruin inbrengen plus een lichtpuntje. Dan gaat het in ieder geval iets meer spreken.

Ik vind het ook te geel. De kleur neigt naar zalmroze. Die heb ik niet, maar ik heb wel wat roze toegevoegd. Alleen grijs werd het niet beter van. Misschien inderdaad een blauwtint proberen.

Wordt vervolgd...

Ben Lustenhouwer heeft fijne filmpjes op YT over kleur en hoe ze zich tot elkaar verhouden. Hij werkt wel met olieverf, dus daar komen ook nog andere dingen bij kijken, maar zelfs voor mijn digitale palet heb ik best wel wat aan zijn informatie. :j

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-21 15:03

Aah die ga ik eens opzoeken. Thanx.

Het oog heb ik nog wat aangepast. Rood toegevoegd. Ik ben er maar mee gestopt en ben me gaan richten op de manen. Het hoofd beschouw ik als ‘niet helemaal gelukt, maar ik ben er klaar mee :+ ‘.
Wil me vooral even focussen op de manen. Voorpluk is een start. Rood, tinten bruin, oranje, creme, tinten grijs.
Shoot! Die gele plukken bij het oor moet ik nog iets mee, daar heb ik me nog niet mee bezig gehouden.
Afbeelding

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 23:28

Wat leuk! Ziet er al tof uit zeg. Ik ben benieuwd naar het resultaat :D

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 22:30

Ik ben ook benieuwd!! Ziet er goed uit!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 22:37

Vind het zo knap. Al die 'laagjes'... en het leeft zo. Prachtig.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 17:47

Voor 'niet helemaal gelukt' vind ik hem anders heel erg sprekend... mooi project!

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 19:11

Ik vind hem ook echt heel erg mooi worden al!