Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maflinger_S schreef:Gevoeligheid en emotie komen op een foto het meest tot uiting als jij je lekker voelt in een bij jou (en je paard) passende outfit dus dan zou ik het simpel houden met iets waar jij je comfortabel in voelt. Die comfortzone ga je tijdens de shoot wel vinden als de fotograaf je goed begeleidt.
Gaaf man, wel het resultaat hier laten zien hè?
Ik zie net dat DJZ hier heeft gepost. Die is een mooi voorbeeld van hoe je als man mooi op de foto kan met je paard.
Amable schreef:Dit zijn een paar foto's uit de shoot die Maflinger bedoelt.
[ [url=m/1jlInq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/okzNIw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HkRBMK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk eigenlijk dat je juist als man heel erg veel kanten op kanOke, misschien niet direct een mooie jurk, (alles kan natuurlijk
) maar de klassiekere looks zijn vaak toch eigenlijk mannelijk. Dus als je kijkt naar ridders, krijgers, engelse look, western, indianen etc. Kan je echt heel veel leuke kanten op
Amable schreef:Je ziet, daar hoef je geen vrouw voor te zijn en geen mooie jurk voor te dragenEn bedenk je dan ook nog eens dat deze man geen paardenman is, hij was tijdens deze shoot voor het eerst dicht bij een paard in de buurt
Ze hebben wel speciaal mijn paard geboekt voor zijn looks en zijn kunnen. Maar ik weet zeker dat jij ook prachtige foto's krijgt samen met jouw paard
BlackhorseL schreef:Amable schreef:Je ziet, daar hoef je geen vrouw voor te zijn en geen mooie jurk voor te dragenEn bedenk je dan ook nog eens dat deze man geen paardenman is, hij was tijdens deze shoot voor het eerst dicht bij een paard in de buurt
Ze hebben wel speciaal mijn paard geboekt voor zijn looks en zijn kunnen. Maar ik weet zeker dat jij ook prachtige foto's krijgt samen met jouw paard
Misschien moet ik er gewoon vertrouwen in hebben dat Eliane van Schaik weet wat ze doet en mij wel in een juiste pose weet te begeleiden:-)
Vind vooral die eerste foto's adembenemend mooi en zoveel emotie erin gestoken. Wat ik zeg denk niet dat mijn paard zulke kunstjes kan maar denk zeker met de emotie die ik bij haar heb dat het vast een mooie shoot wordt
Texas02 schreef:Ik vind het als fotografe zijnde juist fijn dat mensen zich laten zien zoals ze echt zijn. Dat vind ik veel mooier om te fotograferen dan verkleedshows en rollenspellen.. Trek gewoon nette kleding aan en wees vooral jezelf, juist dan worden de foto's bijzonder!
BlackhorseL schreef:Bedoel zelf een galajurk aantrekken gaat me ook wat te ver haha maar weet niet,