[DIGI] De zes winnaars

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:29

_San87_ schreef:
Heel gaaf ja <3.

Ik zou zelf wat artistieke vrijheid hebben genomen en de bitjes en mondjes wat vriendelijker afbeelden, maar dat is vooral omdat ik pijn krijg in m'n eigen mond en doet niks af aan t super werk dat je neer hebt gezet +:)+.
Dat heb ik zeker overwogen, zeker bij Magic Sword, alleen ik vond dat dat de "essentie" (bij gebrek aan een beter woord) er wat teveel uit haalde. In de laatste fasen van een race worden de teugels vaak weer korter gepakt, een zgn 'change of hands' wat voor de paarden een teken is om er nog een schepje bovenop te doen. Daarnaast heb je dit soort beelden al snel omdat de paarden zelf ook "in" het bit lopen en er vaak ook zelf op steunen voor hun eigen balans. Zelfs bij de niet sterke paarden zou je je als "gewone" ruiter al rot schrikken van de hoeveelheid kracht die je op de teugels voelt, ook als je bij het aanspringen een voor andere disciplines normaal contact hebt.
Bij Jojo (tong buitenboord) en Cordey Sprite (opgetrokken lippen) heb ik overigens wel de monden dicht gedaan. :j

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:55

Wauw wat knap gedaan! Hele mooie stijl vind ik het, en knap dat het handschrift zo consistent is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:59

urosa schreef:
Wauw wat knap gedaan! Hele mooie stijl vind ik het, en knap dat het handschrift zo consistent is.
Dank je! Hulplijnen doen een hoop voor het schrijven. ;) Verder is dit ook mijn dagelijkse handschrift, dus het was gewoon een kwestie van op de lijntjes blijven. :D

Raineri

Re: [DIGI] De zes winnaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 23:39

Prachtige serie! Wat een mooie stijl ook, voelt heel authentiek aan. Echt iets wat ik wel aan de muur zou willen :j

Aslien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 23:57

Ontzettend gaaf neergezet, hele mooie sfeer! Door de combinatie van de manier van positioneren en het hand geschreven schrift krijg ik een beetje Rien Poortvliet vibes (Brieschende paard bijvoorbeeld). Knap gedaan.

Steefz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 00:15

Wat een prachtig zestal zo! Het mooie vind ik dat het net lijkt alsof de portretten een soort olieverf-look over zich heen hebben. Het doet in ieder geval niet direct aan als digitaal. :)

Hemellichaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 03:25

Oh wauw ik vind dit echt prachtig. Helemaal mijn stijl!

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 07:53

Super mooi. Het past gewoon bij een volbloed om zo te worden afgebeeld.

Rubs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 10:48

Prachtig!! Ook zo fraai met die teksten er onder.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 12:55

Je werk valt direct positief op in de uitgelicht kolom.

Heel aantrekkelijke stijl!

Edit: typfoutje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 15:33

Danique_G schreef:
Prachtige serie! Wat een mooie stijl ook, voelt heel authentiek aan. Echt iets wat ik wel aan de muur zou willen :j
Dank je! :D
Wie weet, als je straks je eigen volbloed hebt. <<)

Aslien schreef:
Ontzettend gaaf neergezet, hele mooie sfeer! Door de combinatie van de manier van positioneren en het hand geschreven schrift krijg ik een beetje Rien Poortvliet vibes (Brieschende paard bijvoorbeeld). Knap gedaan.

O, wauw, wat een compliment! :o

Steefz schreef:
Wat een prachtig zestal zo! Het mooie vind ik dat het net lijkt alsof de portretten een soort olieverf-look over zich heen hebben. Het doet in ieder geval niet direct aan als digitaal. :)
Dat is ook precies wat ik wilde bewerkstelligen, dus ik ben heel blij dat dat gelukt is! :D Mijn palet is zelfs beperkt tot de Van Gogh olieverf van Royal Talens die ik in PS geswatcht heb, dus ik moet alles mengen uit die kleuren (oké, toegegeven, ik heb er wel een extra donkerbruin aan toegevoegd omdat de swatches gewoon nét niet donker genoeg waren om echt mooie, diepe, donkere kleuren te krijgen).

Hemellichaam schreef:
Oh wauw ik vind dit echt prachtig. Helemaal mijn stijl!
Dank je! :D

Jennyj01 schreef:
Super mooi. Het past gewoon bij een volbloed om zo te worden afgebeeld.
Thanks!

Rubs schreef:
Prachtig!! Ook zo fraai met die teksten er onder.
De teksten waren even een probeersel, maar ik ben zelf ook wel blij met het resultaat. :j

Boras schreef:
Je werk valt direct positief op in de uitgelicht kolom.

Heel aantrekkelijke stijl!

Edit: typfoutje
Bedankt! :o

Voor de liefhebbers, dit is een filmpje van een deel van het inkleuren:

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 18:10

Steefz schreef:

Sterker nog, ik kom er na het lezen van het hele topic bij deze reactie pas achter dat het digitale art is _/-\o_ :') Super gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 00:14

Sellyxx schreef:
Steefz schreef:

Sterker nog, ik kom er na het lezen van het hele topic bij deze reactie pas achter dat het digitale art is _/-\o_ :') Super gaaf!

:))
Thanks! :D