Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
haffiefreak schreef:Mooie foto's. Ik ben er vroeger ook wel eens geweest.
Ik ben op Facebook lid van urbex locaties. Daar ging rond dat je er €100 voor betaald om binnen te komen?
Spenk schreef:Het is gewoon gratis.
prugelpiet schreef:Spenk schreef:Het is gewoon gratis.
Je kan de vlindertuin niet zomaar in dacht ik.
Ik heb even teruggezocht, hier stond vroeger een van die dino's. Voelt een stuk minder verlaten, op de zielige plant na. Ik denk dat deze foto al wel 2/3 jaar oud is, dus het zal ondertussen wel weer veranderd zijn. Maar het heeft zoveel indruk gemaakt, dat ik me nu nog precies kan herinneren hoe alles eruit zag.
[ [url=m/lbWnpB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zebrastreep schreef:haffiefreak schreef:Mooie foto's. Ik ben er vroeger ook wel eens geweest.
Ik ben op Facebook lid van urbex locaties. Daar ging rond dat je er €100 voor betaald om binnen te komen?
Klopt, we hebben als het ware de locatie gehuurd. Maar we waren met meer mensen dus we hebben het bedrag verdeeld. Ik ben ook lid van die groep maar vond het wel een beetje gezeur allemaal haha.
Diegene die het huurt betaald er maandelijks ook voor. Door de corona crisis had ze ook nu geen werk dus kon ze hier nog wat mee verdienen. Dus opzich vrij logisch.
De rest van het rensepark is inderdaad gratis toegankelijk
haffiefreak schreef:Zebrastreep schreef:
Klopt, we hebben als het ware de locatie gehuurd. Maar we waren met meer mensen dus we hebben het bedrag verdeeld. Ik ben ook lid van die groep maar vond het wel een beetje gezeur allemaal haha.
Diegene die het huurt betaald er maandelijks ook voor. Door de corona crisis had ze ook nu geen werk dus kon ze hier nog wat mee verdienen. Dus opzich vrij logisch.
De rest van het rensepark is inderdaad gratis toegankelijk
Ben jij dan ook degene die ik een privé bericht heb gestuurd op Facebook, met een vraag over de locatie?
Air schreef:Wat bijzonder om het te zien zo! kan het me nog zo goed herinneren van vroeger, dat je door die schuifdeuren heen ging en dan opeens in eeen warme, vochtige ruimte terecht kwam.
Is er in Wildlands ook weer een vlindertuin? of zit dat allemaal in die grote kas?
Ik zie sommige hier reageren dat het zonde is van het oude park, maar die verblijven waren zo onwijs klein. De laatste keer dat ik er was vond ik de dieren er ook niet heel happy uitzien, ik hoop dat dat nu beter is in Wildlands.