Heel knap, stuk voor stuk prachtig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heel knap, stuk voor stuk prachtig
kallipooh schreef:Jeetje, wat ben jij productief zegHeel knap, stuk voor stuk prachtig
.
.Rangeela schreef:O prachtig, sommigen komen bijna uit 't matriaal tot leven. Sommige herken ik van andere topics.
. Ze hebben idd allemaal een topic gehad, ja. Jis_ schreef:Stuk voor stuk geweldige kunstwerken!
.horsiegek schreef:Echt prachtig! Ik hoop mij over een tijdje ook aan te kunnen sluiten bij het collectief nu ik weer begonnen ben. Lijkt mij erg inspirerend![]()
Tevens nu toch echt eens de "toverstokjes" gevraagd voor kerst.... de kerstman was niet blij![]()
! Inspirerend is het zeker, al heb ik de laatste maand niet veel gedaan ivm werk en kerstdrukte en een klein beetje algehele melaise
.
. Ik heb een doos van 72 stuks gehad als kerstpakket
. Ze zijn wel best prijzig, idd
. Maar goed, dat is Faber Castell ook.

. Elanor schreef:Wat een productief jaar zo! Echt een mooie collectie bij elkaar.Als ik een favoriet moet kiezen, dan het paard met de roodborst, origineel beeld zo samen!
. Die vind ik ook nog steeds heel leuk
._Lorette_ schreef:Wat ben je productief geweest! Ik vind ze echt allemaal mooiDe copper met paard en roodborstje is ook mijn favoriet.
.
ik kijk altijd uit naar je topics! Wat een fantastisch talent heb je zeg!
Rivano schreef:Wat een prachtige werken! Echt knap en talent het zo realistisch te kunnen maken. Kun je volgens mij niet leren, maar moet al een beetje in je zitten. Al zou ik 10000 uren training volgen, haha, dan nog zal het een stokpaardje worden.
Ook de ogen zijn allemaal zo goed getekend.
De hommels vliegen je zowat tegemoet.
Heb ervan genoten.
. En ja, het is zeker wel te leren, maar dat kost tijd, veel tijd als je niet veel natuurlijke aanleg hebt.
.