Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kallipooh schreef:Jeetje, wat ben jij productief zegHeel knap, stuk voor stuk prachtig
Rangeela schreef:O prachtig, sommigen komen bijna uit 't matriaal tot leven. Sommige herken ik van andere topics.
Jis_ schreef:Stuk voor stuk geweldige kunstwerken!
horsiegek schreef:Echt prachtig! Ik hoop mij over een tijdje ook aan te kunnen sluiten bij het collectief nu ik weer begonnen ben. Lijkt mij erg inspirerend![]()
Tevens nu toch echt eens de "toverstokjes" gevraagd voor kerst.... de kerstman was niet blij![]()
Elanor schreef:Wat een productief jaar zo! Echt een mooie collectie bij elkaar.Als ik een favoriet moet kiezen, dan het paard met de roodborst, origineel beeld zo samen!
_Lorette_ schreef:Wat ben je productief geweest! Ik vind ze echt allemaal mooiDe copper met paard en roodborstje is ook mijn favoriet.
Rivano schreef:Wat een prachtige werken! Echt knap en talent het zo realistisch te kunnen maken. Kun je volgens mij niet leren, maar moet al een beetje in je zitten. Al zou ik 10000 uren training volgen, haha, dan nog zal het een stokpaardje worden.
Ook de ogen zijn allemaal zo goed getekend.
De hommels vliegen je zowat tegemoet.
Heb ervan genoten.