En ja, stoere beestjes zijn het

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Echt territoriaal en brutaal zijn ze maar dat zie je zo niet af aan het uiterlijk, zo lieflijk en verfijnt.
Geweldige tekening weer!
En de Groene specht wat een plaatje is dat.Van de zomer ouder en kind over de grond in het bos zien struinen. Telescoop er bij en genieten. Heel tof dat je deze gaat tekening.
Ceffyl schreef:Wouw, ik geniet altijd zo van jou werken! Vind het heel gaaf om te zien hoe de tekening vanuit het niets op het papier verschijnt. Ga je de groene specht ook hier delen? Ben er nu al benieuwd naar!
Op YouTube volg ik altijd Baumgartner, die man die schilderijen conserveert en van zijn video’s wordt ik altijd zo kalm. Zou van jouw werk ook wel een WIP-video willen kijken hoe je de vogel op papier zetGewoon met een heel zen muziekje erachter en dan lekker meekijken met het tekenen
Veriye schreef:Wow, super mooi weer San!
Lauraa schreef:Prachtig!ben heel benieuwd naar de groene specht, is ook zo'n mooie kleurrijke vogel!
Zoolgangster schreef:Prachtig, ik denk dat als ik mijn laptop met het roodborstje voor het raam zet, het roodborstje uit onze tuin denkt dat er een indringer is en dan tegen het raam gaat tikken!
kallipooh schreef:Prachtig![]()
x_ankieee schreef:Wauw![]()
![]()
Teken je ook in opdracht?
Sanet schreef:Had jij niet ook die super leuke platen met “stallion” en “foal” enzo?
Getsie dat zou ik echt heel leuk vinden ook hier
Echt geweldig talent heb je. Met pass partijtje is hij nog mooier.