We hebben zo'n kinderwagen met een parapluutje eraan. Als je deze dichtklap dan kan je hem alle kanten op bewegen. Zorgvuldig naai ik ons pistool erin zodat ik ongezien kan schieten mocht dat nodig zijn.
De babybornpop met levensecht geluid is inmiddels ook binnen gekomen. Jeff poetst zijn schoenen. "Wat was het fijn he, in Curaçao," zegt hij.
"Ja schat, het was fijn," zeg ik. Maar natuurlijk weet ik van zijn uitstapje met de brunette van achter de hotelbar. Het maakt niet uit. We zijn getrouwd en ik heb Tobias.
Tobias woonde in het appartement bij de stal van Talita en het klikte meteen. Hij is lang, knap en gespierd. Zijn ogen zijn feller dan felblauw en alleen al daarom val ik gewoon elke x weer in katzwijm.
We hebben speciaal voor hem een appartement bij onze stallen laten bouwen. Hij is graag in de tuin en bij de stallen bezig (niet alleen met mij, maar ook met tuinwerkaamheden). Zo houden we het met mij niet maar buiten wel alles netjes. Tobias is gek op bloemen en de bijtjes..
Hij heeft zijn zwarte paard naast Talita gestald staan. Jeff heeft het paard Black Jack genoemd. Hij zal daar vast een theorie bij hebben. Kees onze Shetlander staat er ook bij. Als ik zin heb, dan start ik een wedstrijd met Black en is Tobias mijn groom. Hij rijdt dan met de veewagen. Paardrijden en autorijden kan Tobias als de beste. Tobias rijdt gewoon graag en mede daarom alleen al ben ik zo verslaafd aan hem.
Na onze laatste wedstrijd stond er een artikel in de krant:
VIJFHUIZEN- groot bedrag uit de portemonnee van Ankie gestolen gedurende Horse Event. Dader spoorloos.
Het kost mij moeite de jarretel aan te krijgen waar de kogels inzitten. Meestal zijn deze in het begin veel te strak. Inmiddels ben ik ze gewend. "Jeff heb jij ook alles op orde voor vanavond?" vraag ik.
"Tuurlijk schatje, test jij de paraplu nog even in onze '*schootgave'?"*schietruimte
"Ja schat, is goed,zeg ik terwijl ik de jarretel nog even goed trek." Uiteraard heb ik er een heel tuttig jurkje over gedaan en draag ik een lange mama jas van Prenatal.
"We gaan naar Bigfoot family in Pathé Thuschinski", zeg ik tegen Tobias.
Tobias kijkt mij een beetje raar aan. "Bigfoot Family?"
Ik denk dat Streep getrouwd is met Jeff, tenzij iemand anders zich Stripe noemt, maar dat lijkt mij niet het geval mede ook omdat ze het over Tobias heeft en die was in deel 1 verliefd op Fleur.