Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:[ [url=m/8tM9eO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flink stuk opgeschoten.
Ik twijfel nog een beetje over de passe partout die erom komt als ie af is, maar ik denk dat ik voor donkerblauw ga.
henny_w schreef:_San87_ schreef:[ [url=m/8tM9eO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flink stuk opgeschoten.
Ik twijfel nog een beetje over de passe partout die erom komt als ie af is, maar ik denk dat ik voor donkerblauw ga.
Die scherpe blik in dat oog, schitterend. Ik zou denk ik voor een dubbel passepartout gaan. Bijv. lichtblauw en donkerblauwEerst binnenin een smal randje van dat lichte blauw en dan een donkerblauw er bovenop.
_San87_ schreef:Bedankt.
Ik houd niet zo van dubbele passe partouts meestal, dus ik ga wel voor 1 per tekening.
henny_w schreef:_San87_ schreef:Bedankt.
Ik houd niet zo van dubbele passe partouts meestal, dus ik ga wel voor 1 per tekening.
Wat ook een passepartout idee is, is wel een randje binnenin donkerblauw en vervolgens eenzelfde kleur passepartout erop als de papierkleur. Dan heb je een subtieler randje donkerblauw en komt de ijsvogel nog meer tot zijn recht, denk ik
Jis_ schreef:IJsvogels!Wat een prachtig ventje, mooi al die kleurtjes. Zo'n priegelwerk gaat je goed af.
Donkerblauw
culaccino schreef:Ja, ik zou ook hout doen richting de kleur van het takjeOf zwart, maar bruin is mooier op een donkerblauwe muur, denk ik. Lastig nog wel!