Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Nee dat meen je nietI feel for you
eva1969 schreef:Wordt prachtig San.
Hoe mooi ik je zwart wit werken ook vind, jij hebt zo'n gevoel voor kleur, dat is niet te evenaren!
Lagonda schreef:Heel erg gaaf, en dank voor de tip van Instaik ben je meteen gaan volgen
Amber_anne schreef:Super mooi San, ben je ook gaan volgen op insta en heb meteen even je account helemaal doorgekeken
Lunameyza schreef:Maakt Ponylove toch nog een beetje reclame voor je, want ik volg je nu ookWat een ontzettend gave skills heb je! Moet vast heel wat uren oefening in zitten!
LaPluche schreef:Heel erg gaaf!! Zo knap dat je dit kan!
amigamia schreef:San . Het is echt prachtig.
Nymbous schreef:Ponylove22, dankzij jou heb ik nu de insta van San ook even bekeken! Fijn die extra reclame van je, erg lief![]()
En san, wat vreselijk mooi al! Heel erg knap, en ja, ik ben lichtelijk jaloers op jouw talent![]()
Dido2316 schreef:Wat aardig Ponylove22 dat je ons even op de insta van de TS gewezen hebt. Ik volg je topics hier al langere tijd trouw, en nu ook op Instagram. Kan niet wachten om het eindresultaat te zien!
Dieuwke_ schreef:Ik ben echt mega fan van je werk
Sicayes schreef:Ook maar gelijk even op je insta gekeken Sanprachtig mooi werk hoor!
Dieuwke_ schreef:_San87_ schreef:En idd, misschien toch maar een legertje Ponylove inhuren of zo.
Wel een goed campagneteam
Myrsky schreef:Het is weer super mooi San
Je zei dat je met een slice werkt. Als je die kleuren wegkrabt, beschadig je daar het papier niet mee?
Carnivoria schreef:Heel gaaf!
Elanor schreef:Wat een gedetailleerd project weer. Mooi zacht wordt hij al.En leuk, ik had nog nooit van een ‘slicer’ gehoord, klinkt als een aparte techniek.