Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Speirs schreef:Prachtig! Die lange haren op de borst ook, echt gaaf gemaakt!
Malibo schreef:Zat wat te spelen met alle letters van reiger en hert voor een naam, maar bekt niet lekker.![]()
Righertree, Rightreer, Treegerhir, The Grierre, The Reigerr.
Elanor schreef:Te leuk issie!Echt geweldig zo dynamisch als je hem nu neerzet.
Ik zie in jouw werk volgens mij wel vaker ‘eenhoorns’, maar ik denk dat twee hem er ook goed zouden staan.
Speirs schreef:Wat slaapt ie lief
Telpeva schreef:Hij is echt zo cute
Een suggestie, misschien is het leuk om ook iets van zijn leefomgeving weer te geven? Waaraan je bijvoorbeeld kunt afleiden wat voor formaat hij heeft, in wat voor omgeving die leeft, wat hij eet? Want daar ben ik inmiddels nieuwsgierig naar, want zou hij grazen op vlaktes zoals een hert, of misschien is hij een slag kleiner en leeft hij aan de waterkant waar die op visjes kan jagen?
Zo nieuwsgierigje hoeft er uiteraard niks mee te doen! Ik vind creature design zelf altijd heel gaaf en dan ga ik soms een beetje te ver met dingen verzinnen haha
Urbiezira schreef:Wat ontzettend gaaf, die nieuwe poses!!
En nu wil ik toch een brutale vraag stellen: zou ik je creatie mogen gebruiken in een dungeons and dragons campagne die ik doe met vrienden? Lijkt me heel leuk om dit dier in mijn imaginary wereld te laten rondlopen
Uiteraard niet online, gewoon thuis voor niet commercieel gebruik, en met credit voor jou!
Speirs schreef:Ardama hobbelde vannacht in m'n droom voorbij
Azmay schreef:Ik vind ze werkelijk prachtig maar kom niet echt over de plaats van de hoorn heen, voor mijn gevoel moet die echt bovenop de kop waar ze van nature zitten ookal is het een fantasydier