Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dimphyl schreef:Geweldig wat je weer allemaal gevonden hebt!
Heb je toevallig deze stukjes ook ergens anders online staan? Ik weet wel enkele Friezen en drenthen die dit ook graag zouden lezen maar die hebben niks met paarden
Jacimatho schreef:Dimphyl schreef:Geweldig wat je weer allemaal gevonden hebt!
Heb je toevallig deze stukjes ook ergens anders online staan? Ik weet wel enkele Friezen en drenthen die dit ook graag zouden lezen maar die hebben niks met paarden
Jazeker, in mijn onderschrift vind je de link naar mijn blog waar ik de stukjes online zet.
Marije112 schreef:Vrouw, wat een werk, wat een verhalen en wat een emotionele brieven.
Je hebt een gave om te schrijven, zo gedetailleerd en met zo veel gevoel. Ik hoop dat je boek ook online beschikbaar komt, zal hem graag als e-book willen downloaden tegen die tijd.
Tot het zo ver is lees ik hier mee. Bedankt dat je dit doet, bedankt dat jij je inzet om deze twee verhalen zichbaar en tastbaar te maken, je doet geweldig werk!
Jis_ schreef:Indrukwekkend! Wat een bijzondere reis maak je. En neemt de lezer daar helemaal in mee.
Mijn schoonouders waren kinderen tijdens de 2e wereldoorlog. De hongerwinter staat mijn schoonmama nog goed in het geheugen ook, de reis, evacuatie van vele kinderen uit het westen, naar het platteland om aan te sterken, ziek worden van het ineens veel eten krijgen.... 75 jaar, voor sommige een hele tijd geleden en voor nog enkele als de dag van gister.