Ik ben wel heel benieuwd naar het vervolg dus ik volg!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:Je schrijft heel leuk, maar ik heb ook het idee dat ik dingen mis. Bijvoorbeeld bij Antwerpen-2, vanuit wie wordt dit stukje nu geschreven? Het zou veel duidelijker zijn als je boven dik gedrukt neerzet de naam van het personage van waaruit het geschreven wordt.
astridastrid schreef:Zertab schreef:Je schrijft heel leuk, maar ik heb ook het idee dat ik dingen mis. Bijvoorbeeld bij Antwerpen-2, vanuit wie wordt dit stukje nu geschreven? Het zou veel duidelijker zijn als je boven dik gedrukt neerzet de naam van het personage van waaruit het geschreven wordt.
Oke, super dankbaar met jullie feedback! Is ook maar de eerste keer dat ik wat schrijf. En probeer ook wat dingetjes uit. Dus blij mee!
Antwerpen - 2 was door de ogen van de dokter.
silverdapple schreef:Ik vind ook dat je leuk schrijft. Het leest lekker weg, net een romannetje. Maar inderdaad, de overloop gaat soms wel een beetje snel, ik moest het tweede stukje herlezen toen ik snapte dat het vanuit de ogen van de dokter was en nu net nogmaals, nadat hij in het derde stukje opeens losbarst. Het ene moment schrijf je: er is chemie, het andere moment is het: we willen elkaar nooit meer zien. Is niet erg, maar ik mis dan net een beetje extra uitleg (d.m.v. gedachtengang of een gesprek of zo).
Verder ben ik benieuwd naar de volgende delen!
.
poes schreef:Hm ik zou zelf een beetje meer duiding dan wel smaken. Want ze heeft nu al veel van hem verdragen en de ‘tops’ heb ik precies nog nergens gezien?
Er zit een boek in als je het uitwerkt
Heb verder helemaal geen verstand van boeken schrijven oid, dus ik houd me stil hihi. Ben benieuwd wat er volgt. Ik stoor me niet aan de engels/nederlandse overgangen (maar ik ben ook tweetalig opgegroeid dus misschien dat het daar aan ligt). Caritas schreef:Dacht dat je ineens met een vrouw op date was, haha. Pas bij het derde stukje werd het me weer duidelijk.
. Zertab schreef:En wat me ook niet duidelijk is, is dat zij de eerste date vreselijk vond en ineens met hem naar Antwerpen gaat. Wat is er in haar hoofd gebeurd?
Divers schreef:Waar baseerde de taxichauffeur op dat ze allebei gek zijn? Ze deden toch niks?
Ben nog steeds heel benieuwd hoe dit afloopt.