Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ibbel schreef:Gaaaaf!
Ik ben niet erg produktief momenteel, eerste veulen is net geboren, er is nog een merrie uitgerekend deze week, dus de aandacht ligt even daar ipv bij tekenen.
En ik kan er langs op de "lege" bladzijde nog steeds wat schrijven.
Mooi, Ayasha. Ik denk dat het de vorm is: iets te symmetrisch; ik denk dat ie net te veel onderkin heeft. Maar ik vind het niet opvallend of 'plat'. Is het inkt of aquarel? Je bent er handig mee 
Gaaf, gefeliciteerd!
(en vrij dik papier.)
Nee, maar dat was de hoek waarin ie binnen kwam vliegen.
Ik denk zelfs dat ie al soort van beslist heeft waar ie het nestje gaat maken.

janouk schreef:https://www.instagram.com/p/B_5BFz7DC1J ... iu13ne0x4r
Wauwww, even helemaal stuiteren, Brooke Hospital heeft mijn tekening van de twee ezeltjes uitgekozen in hun wereldwijde wedstrijd aankondiging voor een kunstwedstrijd.
janouk schreef:https://www.instagram.com/p/B_5BFz7DC1J ... iu13ne0x4r
Wauwww, even helemaal stuiteren, Brooke Hospital heeft mijn tekening van de twee ezeltjes uitgekozen in hun wereldwijde wedstrijd aankondiging voor een kunstwedstrijd.
Daihyo schreef:Gefeliciteerd!
Ik heb vandaag de online cursus gemstones gedaan van de Mandala Academie. Superleuk! Mandala is eigen ontwerp
[ [url=m/gy6vGj.jpg]Afbeelding[/url] ]
) op de teken kunsten van iedereen... ben er zelf echt gewoon niet goed in. ik probeer veel te oefenen maar nu mede door school, stage en werk weinig tijd. en ik heb weinig inspiratie de laatste tijd en dan heb ik geen zin en geen zin is een lelijke tekening so...

ik vind vooral je roos kwa lijnen erg mooi. Ik dénk dat je papier alleen niet zo geschikt is voor aquarel als ik het goed zie. Denk dat je met een dikker papier dat meer geschikt is voor aquarel echt heel erg veel winst zou boeken kwa resultaat.

De kroelers moeten dus opnieuw.
Maar wilde het mislukte resultaat ook wel eens delen.
Dit papier laat alleen inkt toe dus het is even met de zwarte pennetjes. Als mijn hoofd iets rustiger is kan ik weer met andere materialen werken.
Voor nu wil ik even ontspannen en in mijn comfortzone blijven kwa materiaal tot ik iets meer rust in mijn lijf heb.