KimD schreef:Nee joh, ik ben nieuwsgierig, hoe werkt zoiets?
Ik kan het helemaal uitleggen doormiddel van foto's etc, maar het wordt zo goed uitgelegd in het bovenstaande filmpje dat ik dat liever deel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nirvana_ schreef:Wat super gaaf
Wat ik me wel afvraag, is het stuk van de ring die nu uitsteekt wel groot genoeg om een clip aan te doen van een longeerlijn/leadrope? Die zijn vaak nog best grof. Of gebruik je hem daar niet voor?
novaaaasje schreef:Super chique! Ik vind het ook mooi dat die ring “in” de neusriem zit
Nirvana_ schreef:Ah kijk, super tof!
henny_w schreef:Ik volg, wat gaaf
Leen schreef:Leuk project!
Mijn tip voor het onderleggen is verlijmen, rondom afknippen zodat je genoeg hebt om dicht te vouwen en te verlijmen, afhankelijk natuurlijk van hoe breed je hebt van de riem. En in de ronding knip je kleine V'tjes uit. Dan stukje per stukje mooi laten aansluiten. Dan heb je geen verdikking van waar het overlapt, gewoon zien dat je V'tjes niet te ver komen dat het er onder uit komt.
Maar het ziet er al super uit, mooi project! Ik blijf meevolgen.
xMyrnavG schreef:Wow wat super gaaf! Ik volg ook graag
8Eveline schreef:Erg interessant om te volgen en het filmpje is erg duidelijk bedankt daarvoor. Heb je zelf dit bij iemand geleerd of les gehad?
Lijkt me prachtig en bijzonder zelf hoofdstel maken ( ontbreekt paard maar alsnog) maar je moet wel daar ook weer kennis van hebben ed. Mooi halster wordt het dan eerder
novaaaasje schreef:Het staat hem goed zeg!