Via zoon en dochterlief weer heerlijk aan het bouwen.
Zoonlief (8) heeft nogal veel en bouwt graag uit de boekjes, vorige week naar aanleiding van lego masters zijn we zelf een bouwwerk gaan maken.
Zie het Dino- onderzoekshuis.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hanafubuki schreef:Oh wij hebben echt een flinke verzameling, alleen door verhuizen 3 jaar terug ligt er veel niet meer zo goed in elkaar.
Wat hebben we (uit het hoofd)
Creator Tower Bridge
Simsons Huis
Technic Schoepenrad
Technic sportauto
Technic de oranje porsche
De Palace Cinema van Creator
De mini van Creator
Volgens mij nog een kleine motorfiets van Technic en een setje architecture
Ik zal zo eens boven kijken.
Op mijn wensenlijstje staat de Bugatti Chiron
rockwitch schreef:Ik zit te twijfelen om via Ali Lego te kopen. En dan het kasteel van HP. Maar is dat gewoon dezelfde Lego als het origineel. Kan je het ook vastzetten aan origineel Lego indien nodig? Iemand daar ervaring mee.
simodi schreef:Hanafubuki schreef:Oh wij hebben echt een flinke verzameling, alleen door verhuizen 3 jaar terug ligt er veel niet meer zo goed in elkaar.
Wat hebben we (uit het hoofd)
Creator Tower Bridge
Simsons Huis
Technic Schoepenrad
Technic sportauto
Technic de oranje porsche
De Palace Cinema van Creator
De mini van Creator
Volgens mij nog een kleine motorfiets van Technic en een setje architecture
Ik zal zo eens boven kijken.
Op mijn wensenlijstje staat de Bugatti Chiron
Ik heb die Chiron gebouwd (van mijn ouders gekregen, want enorm duur). Heel veel techniek/motor binnenin. Dat is heel leuk om te bouwen en niet makkelijk, maar uiteindelijk zie je daar helemaal niets meer van als ie klaar is. Dat vond ik eigenlijk erg jammer ....
[ [url=m/qWTrY1.jpg]Afbeelding[/url] ]
IMAY1990 schreef:rockwitch schreef:Ik zit te twijfelen om via Ali Lego te kopen. En dan het kasteel van HP. Maar is dat gewoon dezelfde Lego als het origineel. Kan je het ook vastzetten aan origineel Lego indien nodig? Iemand daar ervaring mee.
Nee, het is niet het zelfde als Lego. Het is meestal wel compatibel met echte Lego, en de kwaliteit komt redelijk in de buurt.
StalNollie schreef:IMAY1990 schreef:Nee, het is niet het zelfde als Lego. Het is meestal wel compatibel met echte Lego, en de kwaliteit komt redelijk in de buurt.
Is wel degelijk op elkaar te klikken. Heb hier veel van Ali en is niet te onderscheiden hoor en past gewoon op elkaar